تاریخ انتشار : یکشنبه 24 فروردین 1399 - 21:20
کد خبر : 7844

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان/ بیش از ۷۰هزار مبتلا در ایران

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان/ بیش از ۷۰هزار مبتلا در ایران

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین به رغم اینکه ویروس کرونا از شهر ووهان چین سرچشمه گرفت و به سرعت شیوع پیدا کرد، در حال حاضر کشورهای ایالات متحده، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و آلمان، در شمار مبتلایان از سرزمین اصلی شیوع آن پیشی گرفته‌اند. طبق آخرین آمار به دست آمده، بیشترین مبتلایان کرونا

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین به رغم اینکه ویروس کرونا از شهر ووهان چین سرچشمه گرفت و به سرعت شیوع پیدا کرد، در حال حاضر کشورهای ایالات متحده، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و آلمان، در شمار مبتلایان از سرزمین اصلی شیوع آن پیشی گرفته‌اند.

طبق آخرین آمار به دست آمده، بیشترین مبتلایان کرونا با ۵۲۹هزار و ۹۵۱ نفر در ایالات متحده گزارش شده که تا کنون ۲۰هزار و ۶۰۸ نفر نیز جان خود را بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ از دست داده‌اند.

دومین کشوری که در حال حاضر نام آن در لیست به چشم می‌خورد، اسپانیا است که تا به حال ۱۶۳هزار و ۲۷ نفر به ویروس کرونا آلوده هستند و ۱۶هزار و ۶۰۶ نفر نیز فوت کرده‌اند.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا نیز به ۱۵۲هزار و ۲۷۱ نفر رسیده که آمار مرگ و میر در آن تا کنون ۱۹هزار و ۴۶۸ نفر اعلام شده است.

قابل ذکر است که ایران در حال حاضر در جایگاه هشتم کشورهای دارای بیشترین مبتلا به کووید-۱۹ قرار دارد و تا کنون ۷۰هزار و ۲۹ نفر به این ویروس آلوده بوده و ۴هزار و ۳۵۷ نفر از هم‌وطنان نیز جان خود را از دست داده‌اند.

مجموع آمار جهانی نیز نشان می‌دهد تا این لحظه، یک میلیون و ۷۸۱هزار و ۵۱۴ نفر به ویروس کرونا مبتلا هستند که تا کنون ۱۰۸هزار و ۹۰۵ نفر نیز جان باخته‌اند. مجموع افراد بهبود یافته از این بیماری نیز تا به حال ۴۰۴هزار و ۵۸۰ مورد در سراسر جهان گزارش شده است.

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان/ بیش از ۷۰هزار مبتلا در ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....