تاریخ انتشار : شنبه 26 شهریور 1401 - 19:12
کد خبر : 101681

یأس سهامداران از آینده بورس

یأس سهامداران از آینده بورس

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۲ هزار و ۶۶۹ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۲ هزار و ۷۲۶ میلیاردی هفته پیشین، افت ۲ درصدی داشته است. اقتصاددان: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کمتر از هفته پیشین بود. در اولین روز کاری هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۲ هزار و ۶۶۹ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۲ هزار و ۷۲۶ میلیاردی هفته پیشین، افت ۲ درصدی داشته است.

اقتصاددان: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کمتر از هفته پیشین بود. در اولین روز کاری هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام ۲ هزار و ۷۲۶ میلیارد تومان بالغ شد. روز یکشنبه ۲ هزار و ۶۹۴ میلیارد شد و روز دوشنبه به ۲ هزار و ۳۹۹ میلیارد تومان کاهش یافت.

روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد ۳ هزار میلیارد تومان شد که بالاترین رقم هفته بود. روز چهارشنبه با افت ۱۶ درصدی به ۲ هزار و ۵۲۹ میلیارد تومان کاهش یافت.

در ابتدای هفته حکشتی صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش و حجم معاملات را داشت. در روزهای شنبه و یکشنبه بیشترین ارزش معاملات و بیشترین حجم معاملات بورس تهران به حکشتی اختصاص داشت.

روز دوشنبه شستا بیشترین ارزش و حجم معاملات را داشت و وپاسار در روز سه‌شنبه به صدر جدول رفت. روز چهارشنبه نیز وپاسار بیشترین ارزش و بیشترین حجم معاملات را داشتند.

در هفته اخیر، به طور میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام ۳۴ هزار و ۲۳۶ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته افت ۸ درصدی داشته است. در هفته اخیر به طور میانگین ۶۶ درصد از ارزش معاملات کل بازار سهام به اوراق بدهی اختصاص داشت.

 یأس سهامداران از آینده بورس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....