تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مرداد 1399 - 23:41
کد خبر : 15525

پیش‌بینی مردم از آینده بورس

پیش‌بینی مردم از آینده بورس

پس گذشت هفته پر فراز و نشیب بورس در حالی که انتظار می‌رفت بازار سهام این هفته بازاری خنثی با سیر صعودی آهسته باشد اما در دو روز اول هفته، ریزش شاخص بازار رکوردشکنی کرده است. ریزش شاخص بورس تا کی ادامه دارد؟   به گزارش  اقتصاددان : پس از ریزش بی‌سابقه شاخص بازار سهام

پس گذشت هفته پر فراز و نشیب بورس در حالی که انتظار می‌رفت بازار سهام این هفته بازاری خنثی با سیر صعودی آهسته باشد اما در دو روز اول هفته، ریزش شاخص بازار رکوردشکنی کرده است. ریزش شاخص بورس تا کی ادامه دارد؟

 

به گزارش  اقتصاددان : پس از ریزش بی‌سابقه شاخص بازار سهام در دو روز اول هفته عده‌ای از مردم دیگر امیدی به سرمایه‌گذای در بورس ندارند و نسبت به این بازار بی‌اعتماد شده‌اند، اما در مقابل عده دیگری می‌گویند بازار در حال اصلاح است و شاخص به زودی صعودی می‌شود.

پیش‌بینی مردم از آینده بورس را در ادامه بخوانید:

بورس جای ماندن نیست

عده‌ای از مردم دیگر به سرمایه‌گذاری در بورس اعتماد کافی ندارند و می‌خواهند سرمایه خود را از بورس خارج کنند.

«دارا دوم و حواله نفتی برای خودتون دیگه عمرابه حرف این دولت و یا هر دولت دیگه اعتماد کنم بهترین کار،خرید طلا و دلار و مسکنه. بورس یعنی کلاه برداری»

«دیگه افتاد رو سرازیری، شاید بدتر هم بشه. اصلاح  واسه دلخوشی ما بدبختاس.»

«اینهایی که رفتند تو بورس خوب گول دولت رو خوردند حالا برید طلا بخرید و دیگه نرید تو صف دولت. از دولت چیزی به شما نمی رسه»

«امروز معلوم شد چرا یک عده فقط روی سکه و دلار سرمایه گذاری کردند و هرگز وارد بورس یا ملک نشدند. چون کنترل نقدینگی اون تو دست خودشه ولی مگر میشود پول را با این صف های طولانی حالا حالاها حتی با ضرر فروخت.»

«ییش به سوی دلار و طلا حداقل راحت میشه فروخت»

«تحریم ها کار خودش را کرده. توهمه اگه فکر کنید دیگه میتونید خروج بزنید بیخیال سرمایه خود در بورس بشید»

«اکثر کسایی که در شرایطی که بازار کسب و کار خرابه اومدن توی بورس قسمت بزرگی از سرمایه زندگیشون رو آوردن تو بورس و این ترس از دست دادن سرمایه هست که باعث شده احساسی رفتار کنن پس بهتره هر چه زودتر پولشون رو بگیرن و برن»

«بورس قراره دوباره بیاد روی ۵۰۰ هزار واحد سریعا بفروشید تا بیشتر ضرر نکردین»

«به زودی بورس ریزش خیلی بدی پیدا می‌کنه و فقط یه عده این وسط دارایی شون رو از دست میدن،بورسی که تو یک و نیم ماه چند برابر بشه تو کمتر از این مدت هم برمیگرده خونه اولش»

«عرضه سهام عدالت و هجوم مردم برای فروش سهام فاتحه بازار رو خوند و دیگه فک کنم درست نشه»

«سهامدارها حتی با نصف قیمت هم نمی تونند سهام خود را بفروشند.»

«فروش سهام عدالت متوقف بشه ببین بازار چطور صعودی بشه،ا کثر بنیادیها جزو سهام عدالت هست، تا بخوای از ضرر خارج بشی دولت اون ۴۰ درصد باقیمانده سهام عدالت رو آزاد میکنه دوباره میری ضرر،پس خدافظی با بورس عاقلانه ترین کاره.»

«برید همه دلار بخرید. دولت خودش داره سیگنال میده دلار بخرید»

«مطمن باشید الان همه از بورس دارن میرن دلار بخرن»

«فردا بازهم با مخ میخوره زمین»

پایان شب سیه سفید است

اما عده‌ای از سهامداران اعتقاد دارند که بورس از این بالا و پایین‌ها بسیار دیده و نباید هیجانی و احساسی تصمیم گرفت چون بازار دوباره به سیر قبلی خود بازمی‌گردد.

«تجربه شخصی نشون داده بازار در اوج دوران منفی خود شاهد خرید و حمایت حقوقی ها و حقیقی های کارکشته بوده و امروز در ۱۰ دقیقه پایانی شاهد این اتفاق بودیم، بازار فردا مثبت و سبز خواهد بود»

«مردم با خرید سهام دید بلند مدت داشته باشید مثل بیمه عمر، شما فکر می‌کنید که وقتی خودتون رو بیمه میکنید و بیمتون رشد میکنه، کجا سرمایه‌گذاری میشه؟»

«صبر داشته باشید، بورس از افراد عجول ثروت را میگیرد و میدین دست افراد صبور چیزی در منفی نفروشین مثبت میخوره فقط  صبر»

«کمی صبر داشته باشید سبز میشه»

«فردا بازار بر میگرده نگران نباشد»

«با رفتارهیجانی اقدام فروش نکنین و صبور باشین، گول دلالان ارز و طلا رو نخورید!»

«اگر احساس میکنید توانایی صبر ندارین و امکان داره روح و روانتون بر اثر بالا و پایین رفتن های سهام آسیب ببینه بعد از مثبت شدن بازار هرچه سریعتر خروج بکنین چون از این ریزش ها زیاد میبینین یا حداقل چند ماهی به پورتفوی نگاه نکنین!»

«لطفا یه نگاه به بسیاری از سهام بنیادی بندازید ببینید تا الان بالای پونصد درصد در یک سال رشد داشتن و مطمئنن این روند ادامه پیدا میکنه»

«پایان شب سیه سفید استصبور باشید ان شا ء الله درست میشه»

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....