تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آبان 1399 - 21:48
کد خبر : 23348

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۸ آبان

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۸ آبان

 سکه ۶۹۰ هزار تومان ارزان شد نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: قیمت طلا تا انتخابات آمریکا نوسان خواهد داشت و چنانچه روند کاهش قیمت دلار در بازار ادامه یابد، به احتمال زیاد قیمت طلا فردا هم ارزان می‌شود. امروز با کاهش هزار و ۱۰۰ تومانی دلار و رسیدن آن به کانال

 سکه ۶۹۰ هزار تومان ارزان شد

نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: قیمت طلا تا انتخابات آمریکا نوسان خواهد داشت و چنانچه روند کاهش قیمت دلار در بازار ادامه یابد، به احتمال زیاد قیمت طلا فردا هم ارزان می‌شود.

امروز با کاهش هزار و ۱۰۰ تومانی دلار و رسیدن آن به کانال ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت طلا هم در بازار داخلی ارزان شد. همچنین قیمت انس جهانی طلا با کاهش ۲۰ دلاری به کانال یک هزار و ۸۸۲ دلار رسید.

به گزارش  اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،همین دو عامل یعنی کاهش قیمت دلار و انس جهانی طلا بر روند قیمت و معاملات طلا تاثیر چشم‌گیری داشت. از سوی دیگر امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به دیروز حدود ۴۸ هزار تومان ارزان شد. حال سوالی که ذهن عموم مردم را درگیر کرده این است که کاهش قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟

در همین رابطه نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران بر ادامه کاهش قیمت طلا و سکه تا انتخابات آمریکا تاکید کرد و درباره روند بازار فردا گفت: قیمت طلا تا انتخابات آمریکا نوسان خواهد داشت. چنانچه مدیریت دلار از سوی بانک مرکزی به شیوه صحیحی توزیع شود به احتمال زیاد قیمت طلا فردا هم ارزان می‌شود.

حباب سکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

مسعود یزدانی اظهار کرد:خوشبختانه با واردات پالت‌های ارز به کشور و تزریق آن به بازار، قیمت دلار روند کاهشی گرفته است. همین موضوع بر روند تقاضای طلا اثر گذاشته است. یعنی عموم مردم منتظر کاهش بیشتر قیمت دلار، طلا و سکه هستند. بنابراین فعلا تقاضایی برای خرید طلا در بازار مشاهده نمی‌شود.

یزدانی با اشاره به قیمت انواع سکه گفت: امروز سکه طرح جدید با ۶۹۰ هزار تومان کاهش با قیمت ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد. نیم سکه با ۲۰۰ هزار تومان کاهش با قیمت هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد. ربع سکه اما برای نخستین بار کاهش ۲۵۰ هزار تومانی داشت که با قیمت چهار میلیون و ۹۵۰ هزار تومان فروخته شد. سکه گرمی نیز بدون تغییر با قیمت دو میلیون ۷۰۰ هزار تومان عرضه شد. همچنین حباب سکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....