تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مهر 1399 - 23:26
کد خبر : 21698

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۲ مهر ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۲ مهر ۹۹

 آیا طلا ارزان می‌شود؟ عضو هیات رئیسه اتحادیه طلا و جواهر تهران می‎گوید: قیمت فعلی طلا کاذب است و با توجه به کاهش قیمت جهانی طلا و زمزمه کاهش قیمت دلار، پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا از فردا روند نزولی را آغاز کند. عضو هیات رئیسه اتحادیه طلا و جواهر تهران سه عامل برای احتمال کاهش

 آیا طلا ارزان می‌شود؟

عضو هیات رئیسه اتحادیه طلا و جواهر تهران می‎گوید: قیمت فعلی طلا کاذب است و با توجه به کاهش قیمت جهانی طلا و زمزمه کاهش قیمت دلار، پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا از فردا روند نزولی را آغاز کند.

عضو هیات رئیسه اتحادیه طلا و جواهر تهران سه عامل برای احتمال کاهش قیمت طلا در بازار ایران عنوان کرد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ، به گفته نادر بذرافشان، اولین فاکتور کاهش قیمت جهانی طلاست. انس جهانی طلا امروز حدود هفت دلار کاهش یافت و قیمت آن به یک هزار و ۹۲۳ دلار رسید. اگرچه روند بازار ایران معکوس بود و قیمت طلای ۱۸ عیار با ۷۰ هزار تومان افزایش قیمت یک میلیون و ۴۸۰ هزار تومان را ثبت کرد.

دومین عامل کاهش تقاضا در بازار طلاست. عاملی که به گفته بذرافشان هم هیجان بازار را کمتر می‌کند و هم می‌تواند نشانه آرام گرفتن قیمت طلا باشد.

سومین عاملی که وی تاکید می‌کند کاهش قیمت دلار است. خبری که امروز هم در بازار ارز شنیده و گفته می‌شد احتمالا ارز جدیدی به بازار تزریق خواهد شد و همین می‌تواند بر قیمت دلار و در نهایت بر قیمت طلا اثر کاهشی بگذارد.

به گفته بذرافشانقیمت فعلی طلا کاذب است و حباب دارد. اکنون قیمت سکه حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان حباب دارد. اما اگر روند کاهش قیمت دلار و انس جهانی طلا آغاز شود، اثرش بر بازار ایران هم کاهشی خواهد بود.

او با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: تمام سکه با ۵۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. نیم سکه با ۲۵۰ هزار تومان افزایش رقم هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان را ثبت کرد. ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب با قیمت پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شده است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....