تاریخ انتشار : جمعه 4 شهریور 1401 - 19:51
کد خبر : 99246

هفته خودرویی بورس تهران

هفته خودرویی بورس تهران

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۳ هزار و ۳۰۳ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۳ هزار و ۶۳۹ میلیاردی هفته پیشین، افت ۹ درصدی داشته است. اقتصاددان: هر چند میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کمتر از هفته پیشین بود اما روند تغییرات ارزش معاملات سهام در هفته

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۳ هزار و ۳۰۳ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۳ هزار و ۶۳۹ میلیاردی هفته پیشین، افت ۹ درصدی داشته است.

اقتصاددان: هر چند میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کمتر از هفته پیشین بود اما روند تغییرات ارزش معاملات سهام در هفته اخیر رو به افزایش بود و سه روز صعودی را پشت سر گذاشت. در اولین روز کاری هفته ارزش معاملات خرد سهام ۳ هزار و ۱۴۱ میلیارد تومان بالغ شد. روز یکشنبه ۲ هزار و ۸۸ میلیارد شد و روز دوشنبه به ۳ هزار و ۱۹۹ میلیارد تومان افزایش یافت.

روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد ۳ هزار و ۲۵۵ میلیارد تومان بود و روز چهارشنبه با رشد ۲۷ درصدی به ۴ هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان افزایش یافت که بالاترین رقم در ۴۰ روز کاری اخیر است.

در این هفته خساپا صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش و حجم معاملات را داشت. در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز بیشترین حجم معاملات بورس تهران به نماد دی (بانک دی) اختصاص داشت.

در هفته اخیر، به طور میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام ۳۴ هزار و ۸۹۱ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته افت ۱۳ درصدی داشته است. در هفته اخیر به طور میانگین ۶۶ درصد از ارزش معاملات کل بازار سهام به اوراق بدهی اختصاص داشت.

 هفته خودرویی بورس تهران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....