تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مرداد 1401 - 20:58
کد خبر : 98625

هجمه ها علیه مدیر انقلابی و پاکدست، راه به جایی نمی برد

هجمه ها علیه مدیر انقلابی و پاکدست، راه به جایی نمی برد

در اواخر اسفند سال گذشته، دانیال کناربلند، که از مدیران جهادی، گام دومی و انقلابی کشور می باشد، بعنوان مدیرعامل شرکت قطب پتروشیمی سپهر لاوان منصوب گردید. حضور این مدیر جهادی و فساد ستیز، منجر به این گردید که لرزه بر اندام مافیای ضد میهنی افتاده و به همین دلیل، جهت متوقف کردن او، دست

در اواخر اسفند سال گذشته، دانیال کناربلند، که از مدیران جهادی، گام دومی و انقلابی کشور می باشد، بعنوان مدیرعامل شرکت قطب پتروشیمی سپهر لاوان منصوب گردید.

حضور این مدیر جهادی و فساد ستیز، منجر به این گردید که لرزه بر اندام مافیای ضد میهنی افتاده و به همین دلیل، جهت متوقف کردن او، دست به تخریب های ناجوانمردانه ای زدند، که به یاری خدا، از این ترفندهای خود نیز راهی نمی برند.

اما در اینجا ضرورت دارد که تمامی نیروهای انقلابی، بصورت یکپارچه از این مدیر ولایی، متعهد و متخصص حمایت نموده و از آقای دکتر بابازاده و آقای دکتر نجف پور کردی که هر دو از مدیران انقلابی و پای کار هستند، بخواهند که حمایت و پشتیبانی لازم را از این نیروی انقلابی که همواره سرباز نظام و ولایت بوده مبذول دارند.

او در همین مدت بسیار کم حضور خود، کارهای مثمر ثمر زیادی انجام داده و شرکتی که در آستانه ورشکستگی و زیان قرار داشته را احیا کرده و در نتیجه مدیریت کارآ و اثربخش خود، شرکت در آستانه سوددهی قرار گرفته.

قطعا تضعیف جایگاه دانیال کناربلند بعنوان مدیرعامل شرکت قطب پتروشیمی سپهر لاوان، به معنای آن است که جریانات انقلابی، شکست سختی از دشمنان سیاسی و اندیشه ای خود خورده و این برای دولت انقلابی، اتفاق خوشایندی نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سهراب دوشنبه , ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۳۶

نمردیم معنای مدیرانقلابی را هم فهمیدیم.

این نه مدیر است نه انقلابی.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....