تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399 - 17:37
کد خبر : 29731

نارندرا مودی: فقط کالای هندی بخرید

نارندرا مودی: فقط کالای هندی بخرید

نخست وزیر هند ابتکار خود موسوم به «آتمانیربار بهارت» یا «هند متکی به خود» را برای تقویت مشاغل بومی در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا راه اندازی کرد و با ایجاد کمپین vocal for local از مردم هند خواست کالای هندی بخرند. اقتصاددان: نخست وزیر هند با راه اندازی کمپینی، از مردم کشورش تقاضا کرد که

نخست وزیر هند ابتکار خود موسوم به «آتمانیربار بهارت» یا «هند متکی به خود» را برای تقویت مشاغل بومی در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا راه اندازی کرد و با ایجاد کمپین vocal for local از مردم هند خواست کالای هندی بخرند.

اقتصاددان: نخست وزیر هند با راه اندازی کمپینی، از مردم کشورش تقاضا کرد که برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی کالا‌های هندی بخرند نه کالای خارجی.

«نارندرا مودی» نخست وزیر هند از مردم کشورش خواست که با جایگزین کردن خرید کالا‌های تولید داخل از تولیدکنندگان هندی حمایت کنند تا هند به کشوری متکی به خود تبدیل شود.

براساس گزارش اسپوتنیک، نخست وزیر هند در ماه مه ۲۰۲۰ ابتکار خود موسوم به «آتمانیربار بهارت» یا «هند متکی به خود» را برای تقویت مشاغل بومی در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا راه اندازی کرد و با ایجاد کمپین vocal for local از مردم هند کالای هندی بخرند.

مودی در سخنرانی خود در روز یک شنبه که به مناسبت پایان سال ۲۰۲۰ انجام شد مجددا بر طرح خرید کالا‌های تولید داخل تاکید و از مردم کشورش خواست به خاطر کشورشان در سال ۲۰۲۱ خرید کالا‌های داخلی را به جای کالا‌های خارجی در دستور کار قرار دهند.

وی با تمجید از مردم هند از آن‌ها خواست لیستی برای خود تهیه کنند و در آن کالا‌هایی که استفاده می‌کنند و خارجی هستند را شناسایی و از خرید آن خودداری کنند.

وی در ادامه افزود: بیایید جایگزین‌های داخلی کالا‌های خارجی را شناسایی و از دست رنج کارگران و تولیدکنندگان هندی استفاده کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....