تاریخ انتشار : دوشنبه 23 دی 1398 - 19:19
کد خبر : 4512

منابع تامین متمم بودجه۹۸ شهرداری تهران/ اولویت‌های بودجه۹۹ تهران تشریح شد

منابع تامین متمم بودجه۹۸ شهرداری تهران/ اولویت‌های بودجه۹۹ تهران تشریح شد

به گزارش اقتصادان به نقل از اقتصادآنلاین ؛ محمود میرلوحی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه متمم ۵ هزار و ۶۰۰میلیاردی سال ۹۸ شهرداری تهران از چه منابعی تامین می‌شود به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: بخشی از محل فعالیت‌های شرکت سرمایه‌گذاری شهرداری تهران مثل جابه‌جایی سهام و به سود رساندن پروژه‌های شهرداری، بخشی از

به گزارش اقتصادان به نقل از اقتصادآنلاین ؛ محمود میرلوحی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه متمم ۵ هزار و ۶۰۰میلیاردی سال ۹۸ شهرداری تهران از چه منابعی تامین می‌شود به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: بخشی از محل فعالیت‌های شرکت سرمایه‌گذاری شهرداری تهران مثل جابه‌جایی سهام و به سود رساندن پروژه‌های شهرداری، بخشی از طریق تهاتر کردن املاک و پس گرفتن آن‌ها تامین خواهد شد.

او ادامه داد: در کنار این موارد بحث پروانه ساخت که در ابتدای سال دچار سکته‌ای شده اما حالا روی ریل افتاده به اضافه دریافت بخشی از مطالباتمان از دولت و دریافت عوارض تردد خودرو از محل معاینه فنی و اجاره بهای املاکمان می‌تواند تامین کننده عدد متمم بودجه باشد.

میرلوحی همچنین در ادامه و در پاسخ به این پرسش که اولویت‌های بودجه ۹۹ شهرداری تهران چیست، اضافه کرد: توسعه حمل و نقل عمومی، توسعه فضای سبز و رسیدگی به بافت فرسوده از جمله اولویت‌های بودجه‌ای ما در سال ۹۹ است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ادامه داد: من این نوید را می‌دهم که در سال آینده ما محله بدون پارک و بدون بازار میوه و تره‌بار نخواهیم داشت.

او همچنین گفت که؛ برای خرید دو هزار واگن، ۵هزار اتوبوس و توسعه ۱۰۰ کیلومتری خطوط مترو به ۹۳ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز داریم که تامین آن در توان بودجه ۲۵ هزار میلیاردی شهرداری تهران نیست و نیاز جدی به مشارکت بخش خصوصی داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....