تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1399 - 20:04
کد خبر : 14930

ضد و نقیض گویی مسئولان و نوسان گیری از جیب مردم

ضد و نقیض گویی  مسئولان و نوسان گیری از جیب مردم

اختصاصی اقتصاددان: ایشان رییس خصوصی سازی مملکت هستند، دو کلمه واضح نمی‌توانند صحبت کنند و هنوز نمی‌ دانند مصاحبه ها یشان چه تاثیری بر بازار می‌گذارد و اعلام می‌کنند که بود و نبود صندوق تاثیری بر روند قیمت سهام و بازار ندارد. ایشان که کلا در حاشیه هستند. روی صحبت ما با وزیر اقتصاد و

اختصاصی اقتصاددان: ایشان رییس خصوصی سازی مملکت هستند، دو کلمه واضح نمی‌توانند صحبت کنند و هنوز نمی‌ دانند مصاحبه ها یشان چه تاثیری بر بازار می‌گذارد و اعلام می‌کنند که بود و نبود صندوق تاثیری بر روند قیمت سهام و بازار ندارد. ایشان که کلا در حاشیه هستند.

روی صحبت ما با وزیر اقتصاد و رییس جمهور محترم هست. بزرگواران اکنون آبروی شما هم در خطر است. آقای رییس جمهور و وزیر محترم مگر شما بر صیانت از سرمایه های مردم تاکید نمی‌کردید؟ چرا وزارت نفت و…که زیر مجموعه دولت هستند ساز مخالف زده است و بازار را دچار نوسان کرده است؟ چرا در خصوص دارا دوم اعلامیه رسمی ندادید؟
چرا ضعف مفرط در تصمیم گیری دارید؟ از آن طرف می‌گویید مردم همه چیز را به بورس بسپارند از این طرف بدون اعلام خبر رسمی، عده ای با داشتن رانت در حال عرضه سهام و نوسان گرفتن از مال مردم هستند. سرمایه مردم بازیچه دست شما نیست عزیزان، تکلیف بازار را روشن کنید و یکبار برنامه های خود را شفاف اعلام کنید!
به نظرم وزیر محترم اقتصاد باید پاسخگو باشند و تکلیف این موضوع را صریحا مشخص کنند. ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....