تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 تیر 1401 - 22:06
کد خبر : 93731

صعود قیمت طلا در روز استراحت بیت کوین +نمودار

صعود قیمت طلا در روز استراحت بیت کوین +نمودار

بیت کوین برای سومین روز متوالی بالای قیمت ۲۰ هزار دلار استراحت کرد. اقتصاددن: قیمت طلا صبح پنجشنبه در آسیا افزایش یافت زیرا دلار آمریکا پس از صعود به بالاترین حد در ۲۰ سال اخیر، نزول خود را متوقف کرد. معاملات آتی طلا با ۰٫۳۶ درصد افزایش به ۱۷۴۲٫۸۰ دلار رسید. دلار که به طور

بیت کوین برای سومین روز متوالی بالای قیمت ۲۰ هزار دلار استراحت کرد.

اقتصاددن: قیمت طلا صبح پنجشنبه در آسیا افزایش یافت زیرا دلار آمریکا پس از صعود به بالاترین حد در ۲۰ سال اخیر، نزول خود را متوقف کرد. معاملات آتی طلا با ۰٫۳۶ درصد افزایش به ۱۷۴۲٫۸۰ دلار رسید. دلار که به طور معمول معکوس به طلا حرکت می کند، صبح چهارشنبه افزایش یافت.

مت سیمپسون، تحلیلگر ارشد بازار در سیتی ایندکس، می گوید «۱۷۲۱ دلار و ۱۷۰۰ دلار سطوح بالقوه‌ای از حمایت گاوها هستند، اما تا زمانی که دلار به بالاترین حد خود برسد، شاید یک امتیاز است.»

در جلسه قبل، تقویت دلار، شمش را تا ۱٫۹ درصد کاهش داد و به پایین ترین سطح خود از ۳۰ سپتامبر در ۱۷۳۱٫۰۰ دلار رسید.

ایلیا اسپیواک، استراتژیست ارز دیلی اف ایکس، به رویترز گفت: «این کاهش ادامه دارد.» او افزود که اگر طلا از طریق حمایت به ۱۷۱۵ دلار در هر اونس سقوط کند، ممکن است از رقم ۱۷۰۰ دلار به حدود ۱۶۸۰ دلار برسد.

 صعود قیمت طلا در روز استراحت بیت کوین +نمودار

استراحت بیت کوین

بیت کوین برای سومین روز متوالی بالای ۲۰هزار دلار استراحت کرد.

بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار اخیراً با حدود ۲۰هزار و ۶۰۰ دلار معامله شد که بیشتر از یک درصد افزایش یافته است. بیت کوین هفته گذشته قبل از یک رالی آخر هفته به زیر سد مهم روانی سقوط کرده بود. بسیاری از تحلیلگران دیدگاه روشنی از وضعیت فعلی کریپتو اتخاذ کرده اند که از ضربات دوگانه ناشی از شکست پروتکل ها و عدم اطمینان کلان اقتصادی متحمل شده است. آنها شاهد افزایش قیمت‌ها به این زودی‌ها نیستند.

 صعود قیمت طلا در روز استراحت بیت کوین +نمودار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....