تاریخ انتشار : یکشنبه 31 فروردین 1399 - 16:39
کد خبر : 8116

شاخص فردا ابرکانال دیگری را فتح خواهد کرد؟

شاخص فردا ابرکانال دیگری را فتح خواهد کرد؟

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز با رشد بیش از ۲۱ هزار واحدی تا ارتفاع ۶۹۰ هزار واحدی پیش روی کرد و این احتمال وجود دارد که چنانچه فردا نیز بر روال چند روز گذشته رشد خود را ادامه دهد، موفق به فتح الفتوح دیگری شده و به ابرکانال ۷۰۰ هزار واحدی صعود کند.

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز با رشد بیش از ۲۱ هزار واحدی تا ارتفاع ۶۹۰ هزار واحدی پیش روی کرد و این احتمال وجود دارد که چنانچه فردا نیز بر روال چند روز گذشته رشد خود را ادامه دهد، موفق به فتح الفتوح دیگری شده و به ابرکانال ۷۰۰ هزار واحدی صعود کند.

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز یکشنبه ۳۱ فروردین با رشد ۲۱هزار و ۲۲۱ واحدی معادل ۳.۱۷ درصد در ارتفاع ۶۹۰ هزار و ۱۲۶واحدی قرار گرفت شاخص قیمت وزنی ارزشی با رشد ۵۶۵۴ واحدی معادل ۳.۱۲ درصد رقم ۱۸۳ هزار و ۸۸۰ واحدی را نمایش داد، شاخص کل هم وزن با رشد ۴۵۸۴ واحدی معادل ۱.۹۶ درصد به ارتفاع ۲۳۸ هزار و ۱۱۰ واحدی صعود کرد و شاخص قیمت هم وزن با تقویت ۳۰۴۸ واحدی معادل ۱.۹۶ درصد رقم ۱۵۸ هزار و ۳۲۱ واحدی را نمایش داد.

نگاهی به ارزش معاملات

ارزش معاملات امروز۱۰۲۴۹.۷ میلیارد تومان بوده که ناشی از داد و ستد بیش از ۱۰ میلیارد و ۹۸۹ میلیون برگه سهم طی یک میلیون و ۵۴۸ هزار نوبت معاملاتی بوده است.نماد های شیمایی با ارزش معاملاتی ۱۰۵۷.۴ میلیارد تومان و پس از آن نمادهای بانکی با ۹۹۷.۵ میلیارد تومان در صدر ارزش معاملاتی امروز تالار سعادت آباد قرار داشتند.

ترین ها

نماد هلدینگ پتروشیمی فارس(فارس) بیشترین تاثیر مثبت و نماد بورس اوراق بهادار تهران(بورس) و بورس کالای ایران(کالا) بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص ثبت کردند.

۷ نماد با برترین تقاضا

خدمات انفورماتیک (رانفور)/ پالایش نفت بندرعباس(شبند)/مخابرات ایران(اخابر)/ مدیریت سرمایه گذاری امید(وامید)/ پتروشیمی کرمانشاه(کرماشا)/بانک‌ کارآفرین‌ (وکار)/کارت اعتباری ایران کیش (رکیش)

۷ نماد با بیشترین عرضه

بورس اوراق بهادار تهران(بورس)/بورس کالای ایران(کالا)/پارس الکتریک(لپارس)/پارس‌ خودرو (خپارس) /شهد ایران‌ (غشهد)/بانک‌پارسیان‌ (وپارس)/صنایع‌کاغذسازی‌کاوه‌ (چکاوه)

رفت و آمدها

نماد معاملاتی شرکت گروه صنعتی بارز(پکرمان) سیمان شرق(سشرق)،سیمان فارس و خوزستان (سفارس) تامین سرمایه نوین(تنوین)،بیمه ملت(ملت) با توجه به انتشار اطلاعات حاصل ازبرگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در تارنمای کدال در خصوص تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس)، پتروشیمی نوری(نوری)، لیزینگ صنعت و معدن(ولصنم)، تولیدی چدن سازان(چدن)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، داروسازی دکتر عبیدی(دعبید) با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بازگشایی شدند.

در مقابل،نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی پردیس (شپدیس۱) پتروشیمی شازند (شاراک۱) کالسیمین‌ (فاسمین۱)با توجه به تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر متوقف شد.

نماد معاملاتی شرکت ایرکا پارت صنعت (خکار۱) سرمایه گذاری خوارزمی (وخارزم۱) سالمین‌ (غسالم۱)لیزینگ ایرانیان (وایران۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، با وقفه همراه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....