تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آبان 1401 - 15:50
کد خبر : 107298

ریزش نرخ برابری دلار در برابر روپیه هند

ریزش نرخ برابری دلار در برابر روپیه هند

 با ادامه تضعیف شاخص دلار در بازار فارکس، نرخ جفت ارز دلار/روپیه هند (USD/INR) به پایین‌ترین سطح از ۲۲ سپتامبر به این سو سقوط کرد. این جفت ارز در حال حاضر روی ۸۰.۴۷ معامله می شود که به طور قابل توجهی کمتر از بالاترین سطح سال یعنی ۸۳.۳۰ است. البته دلار در این مسیر تنها نبوده

 با ادامه تضعیف شاخص دلار در بازار فارکس، نرخ جفت ارز دلار/روپیه هند (USD/INR) به پایین‌ترین سطح از ۲۲ سپتامبر به این سو سقوط کرد. این جفت ارز در حال حاضر روی ۸۰.۴۷ معامله می شود که به طور قابل توجهی کمتر از بالاترین سطح سال یعنی ۸۳.۳۰ است. البته دلار در این مسیر تنها نبوده و ارزش دو ارز اصلی دیگر بازار فارکس یعنی یورو و پوند بریتانیا نیز در برابر روپیه هند کاهش یافته است.

نرخ USD/INR طی چند هفته گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. این ریزش زمانی رخ داد که شاخص دلار آمریکا (DXY) از بالاترین سطح سال جاری یعنی ۱۱۵ به حدود ۱۰۶ کاهش یافت. همچنین داده های هفته گذشته مربوط به نرخ تورم آمریکا و اظهارات بعدی برخی از مقامات فدرال رزرو در این خصوص نیز منجر به ریزش بیشتر دلار در برابر روپیه شد.

 

پیش بینی نرخ دلار به روپیه

ریزش نرخ برابری دلار در برابر روپیه هند| دست بالای روپیه در برابر یورو و پوند!

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار  ،  نرخ جفت ارز دلار به روپیه طی چند روز گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. این جفت همچنین از بالاترین سطح خود روی ۸۳.۳۰ به سمت ۸۰ حرکت کرده است. در حقیقت، حرکت نرخ این جفت ارز به زیر عدد ۸۱.۸۷ به عنوان سطح حمایت مهم آن، منجر به افزایش فشار فروش در بازار شده است.

بنابراین، نرخ این جفت ارز احتمالاً به کاهش خود ادامه خواهد داد و فروشندگان سطح روانی بعدی را روی ۸۰ هدف قرار می دهند. حرکت در محدوده بالاتر از مقاومت ۸۱، دیدگاه نزولی را باطل می کند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....