تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مرداد 1401 - 20:58
کد خبر : 98583

جرائم سنگین از یک مجرم وزین!!

جرائم سنگین از یک مجرم وزین!!

  گفت: چرا دادگاه ها به پروندۀ بعضی از خلافکاران و مجرمان رسیدگی نمی کنند؟ گفتم: کدام تخلُّف از کدام متخلّف؟ گفت: بنا به شواهد متعدد فعّالیّت های مجرمانۀ فردی دائر بر فعالیت فکری و تبلیغی علیه مقدّسات و مقدّسین، مبادرت به تشویش اذهان عمومی علیه زُهّاد، وعّاظ و دیگر کسَبۀ بازار سیاست و فرهنگ

 

گفت: چرا دادگاه ها به پروندۀ بعضی از خلافکاران و مجرمان رسیدگی نمی کنند؟

گفتم: کدام تخلُّف از کدام متخلّف؟

گفت: بنا به شواهد متعدد فعّالیّت های مجرمانۀ فردی دائر بر فعالیت فکری و تبلیغی علیه مقدّسات و مقدّسین، مبادرت به تشویش اذهان عمومی علیه زُهّاد، وعّاظ و دیگر کسَبۀ بازار سیاست و فرهنگ با سوءاستفاده از عناصر بیانی و بدیعی و استعاره‌های مُستهجن، غیر مشروع، نامتعارَف و خارج از چارچوب بخشنامه های رسمی، از قبیل مَی، مُطرب و خُمخانه، تظاهر به ملامتی گری و تجاهُر به فِسق نموده و با تمسُّک به حُسنِ اِشتهار خود، نه تنها در شهر خود، بلکه وِفقِ شهادت و اعتراف شخص متهم، باعث ایجادِ حرکاتِ موزون، در بین سیه‌چشمان و تُرکان زیباروی دیگر شهرها شده است.
در بازرسی از منزل مشارالیه، چندین کاغذ حاوی ابیاتی دالّ بر تشکیک در معاد و نیز ضرورت تعویض نسیه‌ی رستاخیز با نقد بادۀ امروزین، طعنه به فقیه عالیقدر جهان اسلام جناب امام محمد غزالی کشف و ضبط شده است.
از دیگر اتّهامات نام برده، تلاش مذبوحانه در جهت تدوین مانیفیست جامعۀ مدنی و ارائۀ “طرحی نو” از طریق سه راهکار: «گل افشانی»، «می در ساغر اندازی» و «سقف فلک شکافی» به مثابه تفکری براندازانه بوده که در کنار افکار شوم و اومانیستی ایشان مثل تسامح و مدارا با مخالفان، نقد اقتدارگرایی و تقبیحِ حرام‌خواری، به تغییر ساختاری وضع موجود منجر خواهد شد.

مضافا این که متّهم ، بدون گذراندن دروس حوزوی و اجازۀ افتاء، مبادرت به صدور فتوا نموده و معتقد است مواردی از قبیل دروغگویی، مردم آزاری، ریاکاری و تزویر، از گناهِ شنیع شرابخواری مهم تر است!

مطابق اعترافات داوطلبانۀ متّهم، ایشان لااقل دو عنوان ازمصادیق مجرمانۀ خود، شامل:
الف- تشکیک در مبانی عقیدتی و
ب- دعوت به شرابخواری را از یکی از نوابغ غربزدۀ داخلی اخذ و اقتباس کرده است.

گفتم: حالا بفرما این متّهم کیست که مرتکب این همه جرائم سنگین شده است؟

گفت: خواجه حافظ شیراری!!

گفتم: باز هم سیاهنمایی کردی؟

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....