تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 - 14:13
کد خبر : 22878

بی توجهی‌به وظیفه اجتماعی و انتظار بهبودی؟

بی توجهی‌به وظیفه اجتماعی و انتظار بهبودی؟

زمانیکه ملتی نخواهد به وظیفه اجتمایی وملی خود پایبند باشد انتظار بهبودی شرایط غیر ممکن است. در خواست کرده بودم نامه ای در رابطه با پیمال کردن حقوق سهامداران شرکتهای فولادی بنویسیم حتی یک واکنش هم دیده نشد بنابراین در کشوری با این مردم منفعل وبی تفاوت انتظار معجزه که نمیتوان داشت. جریانی با قدرت

زمانیکه ملتی نخواهد به وظیفه اجتمایی وملی خود پایبند باشد انتظار بهبودی شرایط غیر ممکن است.
در خواست کرده بودم نامه ای در رابطه با پیمال کردن حقوق سهامداران شرکتهای فولادی بنویسیم حتی یک واکنش هم دیده نشد بنابراین در کشوری با این مردم منفعل وبی تفاوت انتظار معجزه که نمیتوان داشت.
جریانی با قدرت بسیار در مراکز تصمیم گیری بر علیه صنعت فولاد نفوذ پبدا کرده است ودست در جیب سهامداران خرد میکند این جریان پول خرج میکند آدمها را میخرد رسانه در اختیار دارد همه کار میکند وبیشترین خسارت را به دو تولید کننده اصلی فولا د ایران یعنی مبارکه وخوزستان وارد کرده است ولی دستگاههای اطلاعاتی وامنیتی سکوت کرده اند وتنها تماشاگر این فاجعه هستند گویی دوچرخه سواری یک دختر در نجف آباد اهمیت بیشتری دارد نهاد های خود ساخته مانند انجمن تولید کنندگان فولاد فقط بیانیه صادر میکند وکانون بی مصرف نهادهای سرمایه گزاری که ما زمانیکه در بورس بودیم برای دفاع از حقوق سهامداران خرد بوجود آوردیم معلوم نیست به چه کاری مشغول است!!!!؟؟
رییس سازمان بورس واوراق بها دار تنها در این مورد موضع گیری قاطع کرد ولی سازمان بورس که به تنهایی نمیتواند با مافیای پر قدرت فولاد آنهم زمانیکه فقط فروش فولاد مبارکه حدود ۴ میلیارد دلار در سال جاری است کاری بکند.
همه ساکت نشسته اند وانتظار دارند بورس جلو یک رانتی که برابر ارزش فولاد مبارکه برآورد میشود را از حلقوم دلالان ودزدها بیرون بیاورد؟؟

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....