تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 تیر 1401 - 20:41
کد خبر : 93598

بی اعتنایی قیمت سکه و دلار به ریزش قیمت طلا

بی اعتنایی قیمت سکه و دلار به ریزش قیمت طلا

قیمت سکه و طلا امروز نوسان محدودی را تجربه کرد و این در حالی بود که قیمت اونس طلا نزدیک به ۵۰ دلار ریزش را تجربه کرده است. اقتصاددان: قیمت دلار امروز چهارشنبه ۱۵ تیر ماه نوسان محدودی رو تجربه کرد و در همان محدوده دیروز معامله شد. در بازار هرات و سلیمانیه هم قیمت

قیمت سکه و طلا امروز نوسان محدودی را تجربه کرد و این در حالی بود که قیمت اونس طلا نزدیک به ۵۰ دلار ریزش را تجربه کرده است.

اقتصاددان: قیمت دلار امروز چهارشنبه ۱۵ تیر ماه نوسان محدودی رو تجربه کرد و در همان محدوده دیروز معامله شد. در بازار هرات و سلیمانیه هم قیمت دلار در مقایسه با دیروز عقب نشینی کرد. نرخ دلار در سلیمانیه ۲۰۰ تومان افت کرد و در هرات نرخ دلار یک کانال پایین آمد و تقریبا ۱۳۰ تومان ارزان تر از دیروز معامله شد.

رشد محدود در بازار رسمی

در بازار رسمی هم از ابتدای کار صرافی ملی تا نیمه ظهر نرخ دلار با ۲۷ هزار و ۸۲۸ تومان مبادله شد. این قیمت در مقایسه با دیروز رشد محدودی را نشان می دهد . در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار سرنوشتی مشابه صرافی ملی را تجربه کرد . قیمت دلار در بازار متشکل ارزی امروز با ۲۷ هزار و ۶۹۰ تومان معامله شد که نسبت به روز قبل نوسان محدودی را ثبت کرده بود.

پیش بینی معامله گران درست از آب در نیامد

نوسان محدود دلار در حالی است که عده ای از معامله گران با اشاره به سیگنال های جدید برجامی در انتظار صعود دلار بودند اما برخی از معامله گران معتقدند رفتار بازارساز و تزریق ارز صادراتی و… موجب شده بازار ارز امروز آرامش را تجربه کند.

بی اعتنایی سکه به ریزش قیمت طلا

قیمت اونس طلا دیشب در مقایسه با روزهای گذشته نزدیک به ۵۰ دلار کاهش پیدا کرد. این فلز گران بهای جهانی دیروز در کانال ۱۸۰۰ دلار قرار داشت اما امروز در محدوده ۱۷۶۹ دلار معامله شد.

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز سه شنبه ۴ هزار و ۶۰۰ تومان رشد کرده بود. قیمت سکه هم امروز در محدوده ۱۵میلیون تا ۱۵ ملیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد. با فرض سکه ۱۵ میلیون تومانی حباب سکه در محدوده ۱۵ درصد بود. افزایش چشمگیر حباب سکه باعث شده که سکه بازان انگیزه ای برای ورود به بازار نداشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....