تاریخ انتشار : دوشنبه 31 مرداد 1401 - 11:16
کد خبر : 98650

 برخی مصوبات دولت دقیقا خلاف قانون است

 برخی مصوبات دولت دقیقا خلاف قانون است

   از طرح قیمت‌های لجام‌گسیخته شرم‌مان می‌آید   تا امروز یک ریال بودجه درباره هیچ موضوعی اعم از مباحث جاری و عمرانی کشور پرداخت نشده است شهباز حسن پور در جلسه امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: رئیس مجلس موظف است که نمایندگان را در جریان آخرین وضعیت

 

 از طرح قیمت‌های لجام‌گسیخته شرم‌مان می‌آید

 

تا امروز یک ریال بودجه درباره هیچ موضوعی اعم از مباحث جاری و عمرانی کشور پرداخت نشده است

شهباز حسن پور در جلسه امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: رئیس مجلس موظف است که نمایندگان را در جریان آخرین وضعیت امور قرار دهد؛ در بحث برجام مطالبی شنیده می‌شود که ما نمایندگان در جریان نیستیم.

وی خطاب به رئیس مجلس‌ تاکید کرد: مطابق با مصوبه مجلس کالاهای اساسی که به دست مردم به ویژه دهک‌های پایین می رسد، باید بر اساس قیمت شهریور ماه سال ۱۴۰۰ باشد اما امروز قیمت ها به اندازه ای لجام‌گسیخته شده که از مطرح کردن آنها شرم‌مان می آید.

حسن پور خطاب به رئیس مجلس گفت: شما را به خدا بفرمایید که آیا مجلس بر اساس گفته امام این انقلاب هنوز در راس امور است یا نه؟ اگر مجلس در راس امور است، مصوبات جلسه سران سه قوه خلاف مصوبات مجلس است؛ ما شنیده ایم که قرار است در موضوع قیمت ها در جلسه سران تصمیم گیری شود، این در حالی است که این موضوع باید به مجلس بیاید و ما در مجلس پاسخگوی مردم و از صبح تا شب در میان آنها هستیم.

وی با بیان اینکه «برخی مصوبات دولت در استان کرمان دقیقاً خلاف قانون است»، اظهار کرد: غیر از هیئت رئیسه مجلس شخص رئیس مجلس و نمایندگان چه کسی باید از قانون پاسداری کند؟

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین خاطرنشان کرد: تا امروز یک ریال بودجه درباره هیچ موضوعی اعم از مباحث جاری و عمرانی کشور پرداخت نشده است. آیا در این شرایط باید وام بنیاد مسکن را نیز به بقیه کارها گره بزنیم؟

یک وام ۲۰۰ میلیون تومانی نیز در این خصوص پرداخت نشده است. امروز با وجود اینکه رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده است که بانک‌ها حق ندارند برای اعطای وام ۲۰ درصد پیش‌پرداخت بگیرند، بانک‌ها عملاً نه تنها پرداخت وام را تعطیل کرده‌اند بلکه ۳ قفل نیز شده‌اند و حتی یک ریال وام به مردم داده نمی‌شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....