تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آبان 1399 - 13:06
کد خبر : 22953

بازده پالایشی یکم منفی شد!

بازده پالایشی یکم منفی شد!

صندوق پالایشی یکم متشکل از چهار نماد پالایشی است و قرار شده به زودی معاملات این صندوق در بازار سهام آغاز ‌شود/با ۵ درصد منفی امروز نمادهای پالایشی در صندوق پالایشی یکم، بازدهی این صندوق امروز منفی شد. به گزارش اقتصاددان، در حالی که معاملات صندوق پالایشی‌یکم قرار است از چند روز دیگر آغاز شود

صندوق پالایشی یکم متشکل از چهار نماد پالایشی است و قرار شده به زودی معاملات این صندوق در بازار سهام آغاز ‌شود/با ۵ درصد منفی امروز نمادهای پالایشی در صندوق پالایشی یکم، بازدهی این صندوق امروز منفی شد.

به گزارش اقتصاددان، در حالی که معاملات صندوق پالایشی‌یکم قرار است از چند روز دیگر آغاز شود هنوز مشخص نشده که ترکیب این صندوق از چهار سهم معلوم، چگونه است.

اما نمادهای این صندوق شتران، شبریز، شپنا و شبندر هستند که نماد شتران امروز پنج درصد نزول کرد و قیمت این نماد به ۱۳۷۸۰، قیمت شپنا نیز با نزول پنج درصدی به ۱۶۴۷۰، شبریز با نزول یک درصدی به ۳۲۵۶۰ و شبندر نیز با نزول پنج درصدی به ۳۱۳۰ ریال رسید.

در جریان معاملات امروز بازار سهام همه نمادهای پالایشی روندی منفی داشتند حتی با وجود تخفیف زیاد در فروش این صندوق به مردم، به بازدهی منفی ۱.۴۲ درصد رسیدند.

براین اساس افرادی که ۵ میلیون تومان بابت این صندوق هزینه کرده اند، سرمایه آن ها به ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. افرادی که به میزان ۳ میلیون تومان از این صندوق خریده اند، سرمایه شان به ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....