تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1399 - 13:56
کد خبر : 18521

بازار سبز، پول هوشمند و بازگشت امید به بورس

بازار سبز، پول هوشمند و بازگشت امید به بورس

به گزارش اقتصاددان، مهندس آیدین خانکشی پور مشاور و معامله‌گر بازارهای مالی در گفت و گو با اقتصاددان در خصوص بازار بورس گفت: با توجه به روند معاملات امروز دوشنبه ۲۴ شهریور و بهبود قابل توجه تقاضا در نیمه دوم بازار، همچنین خبرهای مثبتی که از دیروز پس از صحبت های رییس مجلس و نشست

به گزارش اقتصاددان، مهندس آیدین خانکشی پور مشاور و معامله‌گر بازارهای مالی در گفت و گو با اقتصاددان در خصوص بازار بورس گفت: با توجه به روند معاملات امروز دوشنبه ۲۴ شهریور و بهبود قابل توجه تقاضا در نیمه دوم بازار، همچنین خبرهای مثبتی که از دیروز پس از صحبت های رییس مجلس و نشست سران سه قوه تا اکنون در سطح کشور منتشر شده و بنظر میرسه در روزهای آینده نیز با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند باعث شد فضای روانی بازار مثبت و شاخل کل از مرز ۱,۶۰۰,۰۰۰ واحد به خوبی عبور کند.

خانکشی پور افزود: اگر به قیمت ها در بازارهای موازی نگاهی داشته باشیم و ورود مستقیم مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد نظارتی و سران قوا به بررسی و رفع مشکلات از همینجا شاخص کل بورس میتواند به صورت شگفت انگیزی رشد داشته باشد و نه تنها ضرر این مدت جبران می شود بلکه سود مناسبی نسبت به بازار های دیگه خواهد ساخت. با این حال انتظار سهامداران بازگشت کلیت بازار است، نه اینکه فقط نمادهای شاخص ساز روند نیمه صعودی این روزهای خود را تکرار کنند. اگر نمادهای کوچک تر هم از صف فروش خارج شده و متعادل شوند، با اطمینان بیشتری می‌توان نسبت به آینده بازار امیدوار بود و از پایان روند اصلاح بازار سخن گفت. شخصاً معتقدم از اینجا به بعد این بازار بورس هست که باید رشد داشته باشد و سرمایه گذاری در بازارهای دیگه شاید همانند گذشته خیلی مناسب نباشد و همچنان بیشترین نرخ سود آوری در اختیار این بازار می باشد.

آخرین گزارش از معاملات امروز، خروج سنگین پول حقیقی ها از صندوق های درآمد ثابت را نشان می دهد که این یعنی سیگنال استارت رشد شارپی مجدد بازار.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

احمدیان دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴

سلام
بنده هم با دیدگاه حضرتعالی موافقم، فقط امیدوارم مجلس کوتاه نیاد تو حمایتش و پیگیر کار باشه واقعا …

بهنام سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰:۵۹

عالی بود

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....