انتخابات بعنوان یک کارزار کاملا حرفه ای
بهمن امامی در کارزار انتخاباتی، الزاما پول فراوان یا سرمایه اجتماعی و انسانی بالا به موفقیت منجر نمی شود، بلکه تخصصی و حرفه ای عمل کردن در مدیریت انتخابات و برنامه ریزی هدفمند و مؤثر، ضامن پیروزی خواهد بود. احزاب، گروه ها و افرادی که قصد دارند در انتخابات شرکت کرده و یا می خواهند
بهمن امامی
در کارزار انتخاباتی، الزاما پول فراوان یا سرمایه اجتماعی و انسانی بالا به موفقیت منجر نمی شود، بلکه تخصصی و حرفه ای عمل کردن در مدیریت انتخابات و برنامه ریزی هدفمند و مؤثر، ضامن پیروزی خواهد بود.
احزاب، گروه ها و افرادی که قصد دارند در انتخابات شرکت کرده و یا می خواهند پیروزی قبلی خود را حفظ کنند و آن را توسعه دهند، لازم است به انتخابات به مثابه یک صنعت کاملا پیشرفته و تخصصی بنگرند.
نگاه تخصصی و حرفه ای به انتخابات، مستلزم تعریف گام به گام شروع حرکت تا رسیدن به نقطه مطلوب و همچنین استفاده از رویکردهای تخصصی و بهره گیری از نیروهایی حرفه ای و بکارگیری فناوری های انتخاباتی و در یک کلام بهره گیری از کمپین های انتخاباتی تبلیغاتی است.
«برنامه ریزی انتخابات» کلید اصلی و حیاتی پیروزی در رقابت های انتخاباتی است و فناوری های انتخاباتی، در خدمت انجام مؤثر این برنامه ریزی خواهند بود.
در این میان کمپین تبلیغاتی انتخاباتی از مؤثرترین و کاربردی ترین شیوه هایی است که در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده و آنان که توانسته اند در عرصه کمپین، بهتر عمل کنند، در نتیجه انتخابات نیز موفق تر بوده اند.
کمپین تبلیغاتی، برنامه ریزی هدفمند و بسیج امکانات برای دستیابی به هدفی مشخص است.
برچسب ها :بهمن امامی ، کارزار انتخابات ، کمپین تبلیغاتی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰