تاریخ انتشار : جمعه 10 اردیبهشت 1400 - 11:22
کد خبر : 44927

انتخابات بعنوان یک کارزار کاملا حرفه ای

انتخابات بعنوان یک کارزار کاملا حرفه ای

بهمن امامی در کارزار انتخاباتی، الزاما پول فراوان یا سرمایه اجتماعی و انسانی بالا به موفقیت منجر نمی شود، بلکه تخصصی و حرفه ای عمل کردن در مدیریت انتخابات و برنامه ریزی هدفمند و مؤثر، ضامن پیروزی خواهد بود. احزاب، گروه ها و افرادی که قصد دارند در انتخابات شرکت کرده و یا می خواهند

بهمن امامی

در کارزار انتخاباتی، الزاما پول فراوان یا سرمایه اجتماعی و انسانی بالا به موفقیت منجر نمی شود، بلکه تخصصی و حرفه ای عمل کردن در مدیریت انتخابات و برنامه ریزی هدفمند و مؤثر، ضامن پیروزی خواهد بود.

احزاب، گروه ها و افرادی که قصد دارند در انتخابات شرکت کرده و یا می خواهند پیروزی قبلی خود را حفظ کنند و آن را توسعه دهند، لازم است به انتخابات به مثابه یک صنعت کاملا پیشرفته و تخصصی بنگرند.

نگاه تخصصی و حرفه ای به انتخابات، مستلزم تعریف گام به گام شروع حرکت تا رسیدن به نقطه مطلوب و همچنین استفاده از رویکردهای تخصصی و بهره گیری از نیروهایی حرفه ای و بکارگیری فناوری های انتخاباتی و در یک کلام بهره گیری از کمپین های انتخاباتی تبلیغاتی است.

«برنامه ریزی انتخابات» کلید اصلی و حیاتی پیروزی در رقابت های انتخاباتی است و فناوری های انتخاباتی، در خدمت انجام مؤثر این برنامه ریزی خواهند بود.

در این میان کمپین تبلیغاتی انتخاباتی از مؤثرترین و کاربردی ترین شیوه هایی است که در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده و آنان که توانسته اند در عرصه کمپین، بهتر عمل کنند، در نتیجه انتخابات نیز موفق تر بوده اند.

کمپین تبلیغاتی، برنامه ریزی هدفمند و بسیج امکانات برای دستیابی به هدفی مشخص است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....