تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 - 12:36
کد خبر : 15779

اصلاح بورس تمام شد

اصلاح بورس تمام شد

پس از ریزش حدودا ۱۴ درصدی بازار بورس تهران در پنج روز کاری پیاپی، بازار سرمایه دوباره روند صعودی را در پیش گرفته است. امروز شاخص کل بازار بورس نزدیک به ۴۰ هزار واحد افزایش داشته است. اقتصاددان – حمید اسدی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با اینکه آیا اصلاح قیمت بازار سهام تمام شده

پس از ریزش حدودا ۱۴ درصدی بازار بورس تهران در پنج روز کاری پیاپی، بازار سرمایه دوباره روند صعودی را در پیش گرفته است. امروز شاخص کل بازار بورس نزدیک به ۴۰ هزار واحد افزایش داشته است.

اقتصاددان – حمید اسدی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با اینکه آیا اصلاح قیمت بازار سهام تمام شده است؟ گفت: به نظر من بیشتر سهم‌ ها در کف قیمت خود هستند و اصلاح هم تمام شده است.

وی ادامه داد: برخی از سهم‌ها ۴۰ تا ۵۰ درصد اصلاح داشته است، مخصوصا نماد فملی و فولاد اصلاح پر حجمی داشتند و این نشان دهنده آن است ک روند رو به رشد این سهم‌ها شروع شده است تا سیر نزولی خود را جبران کنند.

اسدی در رابطه با اینکه سیر صعودی بورس تا کجا ادامه دارد؟ گفت: هیچ وقت نمی‌توانیم سیر صعودی بورس را متوقف کنیم، در شرایط اقتصادی نقدینگی محور فعلی بورس متوقف نخواهد شد اما نباید انتظار داشته باشیم رشد پر سرعت و پر شتاب داشته باشد. ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....