تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 - 23:42
کد خبر : 38638

اصلاحات، نیازمند یک خانه تکانی

اصلاحات، نیازمند یک خانه تکانی

بقلم #داش_فریدصلواتی وقتی ترکیب اعضای ده‌گانهٔ هیات رئیسهٔ « #جبهه_اصلاحات_ایران » را دیدم به این نتیجه رسیدم که گویا قرار نیست اتفاق جدید و تحول نو و بدیعی در جبهه اصلاحات به وجود بیاید . سالهاست در شهرهای مختلف ، افراد متفاوتی را در جبهه اصلاح طلبان دیده ایم که تنها حضور فیزیکی داشته و

بقلم #داش_فریدصلواتی

وقتی ترکیب اعضای ده‌گانهٔ هیات رئیسهٔ « #جبهه_اصلاحات_ایران » را دیدم به این نتیجه رسیدم که گویا قرار نیست اتفاق جدید و تحول نو و بدیعی در جبهه اصلاحات به وجود بیاید .

سالهاست در شهرهای مختلف ، افراد متفاوتی را در جبهه اصلاح طلبان دیده ایم که تنها حضور فیزیکی داشته و هیچ اندیشه نو و جدیدی از آنها ندیدیم، به طور مثال در شهر #داش_فرید، اصفهان برخی تنها یدک کش نام اصلاحات هستند ولی هیچ گاه حاضر نبوده و نیستند در این راه و هدف هزینه کنند .

کاش جناب مهندس #بهزاد_نبوی جای را برای جوانترها خالی می کردند، اجازه میدادند افکار نو وارد میدان شده تا خود را محک بزنند.

بعید میدانم امثال عزیزانی چون آقای بهزاد نبوی با آمدن به میدان بتوانند به این کشتی اطلاحات که در این دریای پرتلاطم کشور بالا و پایین می رود کمکی کنند، اصلاحات احتیاج به نفس و اکسیژن تازه دارد. باید اجازه دهیم افراد جوان تر و با افکار پویاتر به میدان بیایند.

درمان این بلبشو بازار و بی هدف جبهه اصلاح طلبان، نه با حضور آقای #سیدحسن_خمینی و نه با ورود آقای نبوی به نتیجه می رسد .

اصلاحات ، حزب نیست که برخی بخواهند در زیر لوای آن به موقعیتهای شخصی دست پیدا کنند.

جامعه ایی که افکار ملتش در حال پوست اندازیست، افرادی که قبلا امتحانشان را پس داده اند صد درصد حرف جدیدی برای گفتن نخواهند داشت و تنها تکرار مکررات خواهد بود .

ضعف اصولگرایان و اصلاحات در یک چیز است و تا این هدف را دنبال میکنند هیچکدام به هیچ پیشرفتی دست پیدا نخواهند کرد، در جبهه اصولگرایان ، از وجود جوانهای تازه نفس استفاده می شود ولی با افکار پوسیده و قدیمی و در جبهه اصلاحات نیز از وجود جوانهای تازه نفس استفاده می شود ولی تنها قدیمی ها هستند که در محوریت هستند .

به اهداف اصولگرایان کاری ندارم ، ولی چه بخواهیم چه نخواهیم جبهه سومی در حال وقوع است که در حال گذر از اصلاح طلبان و اصولگرایان است .

اگر اصلاح طلبان به خود آمده و یک خانه تکانی درونی و فکری کنند می توانند در کنار این جبهه سوم کنار بیایند .

جبهه سوم نه نام مشخص دارد و نه توسط شخص خاصی هدایت می شود. خود ساخته و در حال پیشروی است .
ناخواسته بسیاری از ملت ایران وارد این جبهه شده اند. افکارشان جهان وطنی است.

بگذار در اکثر مواقع دیگران فکر کنند حق با آنهاست.به جای آنکه تلاش کنی خود و افکارت را به دیگران اثبات کنی، همینکه از خودت و مسیرت مطمئنی مهربون باش و با آرامش ادامه بده ، همین

دو استکان چای داغ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....