تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 - 17:21
کد خبر : 23229

آزادسازی سهام عدالت (قیمت ۱۳۹۹/۸/۶)

آزادسازی سهام عدالت (قیمت ۱۳۹۹/۸/۶)

ارزش پرتفوی سهام عدالت در ششمین روز آبان ماه ۹۹ اعلام شد. ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۸/۶) به گزارش اقتصادآنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۸ درصد (۳۴۹هزار تومان) افت کرد. ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون

ارزش پرتفوی سهام عدالت در ششمین روز آبان ماه ۹۹ اعلام شد.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۸/۶)
به گزارش اقتصادآنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۸ درصد (۳۴۹هزار تومان) افت کرد. ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۶۹هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۷۲۵هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۸/۵)
به گزارش اقتصادآنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت بازهم با کاهش همراه بود و افت ۲.۸ درصدی (۳۵۵هزار تومان درمقایسه با روز شنبه هفته جاری) را ثبت کرد. بنابراین ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۴۱۸هزار تومان و ۲۳ میلیون و۳۸۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۴۵۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۸/۳)
به گزارش اقتصاد آنلاین، در پایان معاملات روز جاری بازار سهام، ارزش سهام عدالت با کاهشی محسوس همراه بود و در مقایسه با آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، ۳.۰ درصد (۳۹۲ هزار تومان) افت کرد. بنابراین ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۷۷۳هزار تومان و ۲۴ میلیون و ۵۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۶۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲۹)
به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۴۵۰ هزار تومان (۳.۳ درصد) کاهش یافت و افت قیمت را در سومین روز معاملاتی هفته جاری ثبت کرد. با احتساب این موضوع، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۲۳۸هزار تومان و ۲۴ میلیون و ۹۲۸هزار تومان رسید. بنابراین، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۹۴۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲۸)
به گزارش اقتصاد آنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت مانند روز گذشته با کاهش همراه بود و ۴.۳ درصد (۶۱۴ هزار تومان) افت کرد و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۶۸۸ هزار تومان و ۲۵ میلیون و ۷۷۴ هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۲۱۲ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲۷)
به گزارش اقتصادآنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۴۹۵هزار تومان کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴میلیون و ۳۰۲هزار تومان و ۲۶میلیون و ۹۳۰هزار تومان رسید.

همچنین ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸میلیون و ۵۸۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲۳)
به گزارش اقتصادآنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۲۲۸ هزار تومان (۱.۵ درصد) کاهش یافت و کمتر از ۱۵ میلیون تومان شد. ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان و ۲۷ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۶۵ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲۲)
به گزارش اقتصادآنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت بازهم با کاهش همراه بود و در مقایسه با روز گذشته، ۷ هزار تومان (۰.۱ درصد) افت کرد و به این ترتیب، ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۵ میلیون و ۳ هزار تومان و ۲۸ میلیون و ۲۴۴ هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۹ میلیون و ۱ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲۱)
به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، از ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۴۰۷هزار تومان (۲.۶درصد) کاسته شد و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۵میلیون و ۱۰هزار تومان و ۲۸میلیون و ۲۶۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۹میلیون و ۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲۰)
به گزارش اقتصادآنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱۹۴ هزار تومان (۱.۳ درصد) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ۱۵ میلیون و ۴۱۷ هزار تومان و ۲۹ میلیون و ۲۹ هزار تومان رسید. بنابراین، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۱۹)
به گزارش اقتصادآنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت با کاهش ۳۶ هزار تومانی (۰/۲درصد) همراه بود و درمقایسه با هفته گذشته کاهش داشت. ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت در روز جاری به ترتیب به ۱۵ میلیون و ۲۲۳هزار تومان و ۲۸ میلیون و ۶۶۳ هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۹ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۱۶)
به گزارش اقتصادآنلاین، ارزش سبد دارندگان سهام عدالت با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل مواجه شد و به ۱۴ میلیون وهفتصد تومان رسید. پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران(چهارشنبه ۱۶ مهر)، ارزش هر برگه سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۱۴ میلیون و هفتصد و سی هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل (سه شنبه ۱۵ مهرماه) حدود ۲۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۱۴)
به گزارش اقتصادآنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت ۲.۷ درصد (۴۱۷ هزار تومان) درمقایسه با روز گذشته افت کرد. ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت در روز جاری به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۸۸۲ هزار تومان و ۲۸ میلیون و ۲۱ هزار تومان رسیده است. بنابراین، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۹۲۹ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۱۳)
به گزارش اقتصاد آنلاین، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۸۲ هزار و ۳۵۸ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش به حدود ۸ میلیون و۴۴۹ هزار و ۴۱۴ تومان رسید.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۱۲)
به گزارش اقتصاد آنلاین، در پایان معاملات امروز (۱۲مهر ماه ۱۳۹۹)، ارزش سهام عدالت درمقایسه با هفته گذشته، ۳.۲ درصد (۴۸۱ هزار تومان) افزایش یافت. ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۵ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان و ۲۹ میلیون و ۴۱۳ هزار تومان رسید. بنابراین ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۹ میلیون و ۳۷۲ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۹)
به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۸ درصد (۱۲۴ هزار تومان) افزایش یافت. ارزش سهام ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت در روز جاری به ۱۵ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان و ۲۸ میلیون و ۵۰۷ هزار تومان رسیده است. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۹ میلیون و ۸۴ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۸)
به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات روز جاری بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۳۰۸هزار تومان کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۵میلیون و ۱۶هزار تومان و ۲۸میلیون و ۲۷۳ هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۹میلیون و ۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۷)
به گزارش اقتصاد آنلاین، در پایان معاملات روز جاری (۱۳۹۹/۷/۷) بورس تهران، ارزش سهام عدالت با کاهش یک میلیون و ۶۵۲ هزار تومانی به زیر ۱۵ میلیون تومان رسید.

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت در روز جاری به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان و ۲۸ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۸ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....