تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 - 11:18
کد خبر : 71373

معلمان تا ۱۶ میلیون تومان امکان افزایش حقوق دارند

معلمان تا ۱۶ میلیون تومان امکان افزایش حقوق دارند

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت:با تصویب نهایی لایحه رتبه‌بندی، معلمان تا ۱۶ میلیون تومان امکان افزایش حقوق دارند. علیرضا منادی سفیدان  رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عصر دیروز شنبه در جلسه‌ای با برخی از معلمان تبریز در خصوص لایحه رتبه‌بندی معلمان گفت: طبق این قانون هیچ معلمی کمتر از ۸

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت:با تصویب نهایی لایحه رتبه‌بندی، معلمان تا ۱۶ میلیون تومان امکان افزایش حقوق دارند.

علیرضا منادی سفیدان  رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عصر دیروز شنبه در جلسه‌ای با برخی از معلمان تبریز در خصوص لایحه رتبه‌بندی معلمان گفت: طبق این قانون هیچ معلمی کمتر از ۸ میلیون تومان حقوق نمی‌گیرد.

اوسپس با تاکید بر اینکه ۸۱۶ هزار معلم مشمول رتبه‌بندی می‌شوند، گفت: طبق این قانون ۲۵ هزار میلیارد تومان برای یک سال حقوق معلمان در نظر گرفته شده است که برای دولت بار مالی دارد، ولی دولت این اقدام شجاعانه را انجام می‌دهد.

اوگفت: بودجه آموزش و پرورش برای سال آینده ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بوده که ۲۵ هزار میلیارد تومان از کل این بودجه مربوط به حقوق معلمان است و با این حساب بودجه آموزش و پرورش به ۱۲ درصد از کل بودجه کشور رسیده که پیش از این هشت درصد بود.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با تاکید بر اینکه نتیجه لایحه رتبه بندی معلمان افزایش کیفیت کار معلمان و ارتقای منزلت آن‌ها است، ابراز داشت: این لایحه از ۳۱ شهریور ماه سال جاری برای معلمان اعمال خواهد شد و شامل فرهنگیان بازنشسته نمی‌شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....