تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 خرداد 1403 - 18:59
کد خبر : 167623

نقش خلاقیت و نوآوری مالی در توسعه‌ کسب و کار

نقش خلاقیت و نوآوری مالی در توسعه‌ کسب و کار

آمنه اصفهانی کارشناس اقتصادی و امور مالی طی یادداشتی نوشت: خلاقیت و نواوری همیشه و در هر زمینه ای گره گشا و کمک رسان کسب و کار ها بوده است. چه بسا مدیران مالی لایق اما گره خورده به افکار قدیمی و روش های سنتی که بعد چندین دهه سابقه فعالیت دیگر نمی توانند ادامه

آمنه اصفهانی کارشناس اقتصادی و امور مالی طی یادداشتی نوشت:

خلاقیت و نواوری همیشه و در هر زمینه ای گره گشا و کمک رسان کسب و کار ها بوده است. چه بسا مدیران مالی لایق اما گره خورده به افکار قدیمی و روش های سنتی که بعد چندین دهه سابقه فعالیت دیگر نمی توانند ادامه فعالیت کاری داشته باشند و آن هم تنها به این دلیل که از روش های سنتی استفاده میکنند.
در قوانین حسابداری و اصول حسابداری تفاوتی وجود ندارد و همه یک روش را پی میگیرند اما اجرای این روش ها در بستر هر کسب و کار و شخصی سازی کردن هر روش مالی برای هر کسب و کار از قدرت یک مدیر مالی خلاق است.
یک مدیر مالی خلاق و نواور همیشه روش هایش به روز و با توجه به نیاز هر کسب و کار است و یک فرمول را برای همه کسب و کار ها پیاده نمیکند.
بعنوان مثال در امور مالی و مالیاتی، سایتی آنلاین توسط یک مدیر مالی طراحی شده به نام www.rastadgroup.com که نگاهش به مباحث مالی کاملا متفاوت و مدرن و به روز می باشد.
نگاه عملکردی این سایت به این شکل است که کسب و کار ها به «پلتفرم آنلاین شاپ مالی و اداری رستاد» مانند یک تامین کننده همه جانبه واحد مالی و اداری چارت سازمانی خود نگاه کنند و تمامی امور مالی و اداری را از این پلتفرم بخواهند.
در این سایت که بسیار استفاده از آن آسان میباشد(user friend) به تفکیک امور حسابداری، امور مدیریت مالی، امور مالیاتی و بیمه، امور آموزش، نرم افزارهای مالی، تجهیزات اداری، تشریفات و …. دیده شده است و مدیران کسب و کار تنها با چند کلیک میتوانند پنل خود را داشته باشند و ثبت سفارش کنند و بدون اینکه مدیرمالی و حسابدار در مجموعه شان مستقر شود و فضایی لازم باشد به این بخش اختصاص دهند، خدمات به روز و ۲۴ ساعته از کارشناسان مالی و مدیران مالی خبره، برخوردار گردند.
چنین خدماتی و چنین سایتی با این گستردگی در ایران بی نظیر است و نمونه بارز خلاقیت است.
اینگونه مدیران کسب و کار دیگر دغدغه و نگرانی کار مالی و حسابداری و امور مالیاتی و همچنین امور اداری خود را ندارند و گروهی به نام « رستاد» کنار آن ها می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =