تاریخ انتشار : شنبه 16 مهر 1401 - 11:25
کد خبر : 103834

۷ میلیون جامانده از یارانه داریم

۷ میلیون جامانده از یارانه داریم

حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: عدد جاماندگان از پرداخت یارانه عدد کمی نیست و این افراد تقریبا ۷ میلیون نفر هستند. سیدکریم حسینی ، درباره اولویت های روز برای وزارت کار و رفاه گقت: یکی از اقدامات موثری که آقای زاهدی وفا در این مدت داشتند، ساماندهی جاماندگان دریافت یارانه ها بوده

حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: عدد جاماندگان از پرداخت یارانه عدد کمی نیست و این افراد تقریبا ۷ میلیون نفر هستند.

سیدکریم حسینی ، درباره اولویت های روز برای وزارت کار و رفاه گقت: یکی از اقدامات موثری که آقای زاهدی وفا در این مدت داشتند، ساماندهی جاماندگان دریافت یارانه ها بوده و این اقدامات به درستی مدنظر قرار گرفت.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ،  عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ساماندهی جاماندگان یارانه بگیر قطعا ضرورت داشته و از جمله مطالبات به حق مردم قلمداد می شود.

وی ادامه داد: ما معتقدیم این یارانه ها را افراد آسیب پذیر و کمتر برخوردار جامعه دریافت می کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر عدد جاماندگان از پرداخت یارانه عدد کمی نیست و این افراد تقریبا ۷ میلیون نفر هستند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حتما باید به موضوع جاماندگان یارانه بگیر به درستی توجه شود و انتظار داریم وزیر کار بعدی ابتدا به این موضوع رسیدگی کند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....