تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 13:55
کد خبر : 35929

۴۴ مصدوم در زلزله ۵/۶ ریشتری سی‌سخت

۴۴ مصدوم در زلزله ۵/۶ ریشتری سی‌سخت

زلزله ۵/۶ ریشتری دیشب سی‌سخت در مرز استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد ۴۴ مصدوم بر جا گذاشت. در پی این زلزله حدود پنجاه واحد مسکونی آسیب دیدند. سخنگوی هلال احمر گفت: آب و برق منطقه زلزله زده وصل شده، اما گاز منطقه به علت احتمال نشتی همچنان قطع است.   به گزارش اقتصاددان به

زلزله ۵/۶ ریشتری دیشب سی‌سخت در مرز استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد ۴۴ مصدوم بر جا گذاشت.
در پی این زلزله حدود پنجاه واحد مسکونی آسیب دیدند. سخنگوی هلال احمر گفت: آب و برق منطقه زلزله زده وصل شده، اما گاز منطقه به علت احتمال نشتی همچنان قطع است.
  به گزارش اقتصاددان به نقل از شبکه خبر، معاون هلال احمر کشور گفت: به دستور دبیر کل جمعیت و رئیس جمعیت هلال احمر کشور، فورا تیم واکنش سریع به استان اعزام شدند.
نشست ستاد مدیریت بحران استان با حضور استاندار، معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، معاون توسعه مدیریت و منابع جمعیت هلال احمر کشور و جمعی از مدیران ارشد استانی و شهرستانی بامداد امروز پنج شنبه، در فرمانداری شهرستان دنا برگزار شد.

معاون هلال احمر کشور در این نشست اظهار داشت: هم اکنون ۴ استان همجوار برای کمک رسانی و امداد رسانی در آمادگی کامل به سرمی برند و در صورت نیاز و درخواست با تجهیزات کامل وارد استان می‌شوند.

محمد باقر محمدی اسکان اضطراری و رفع نیازمندی‌های مردم از جمله چادر را از اولویت‌های اساسی خواند.

کلانتری نیز ابراز داشت: اسکان اضطراری مردم در شهر سی سخت و روستا‌های اطراف باید مورد توجه باشد و توزیع چادر بین آن‌ها در دستور کار باشد.

وی افزود: هم‌اکنون تیم‌های امدادی، پزشکی، دستگاه‌های خدمات رسان در سطح شهر سی سخت و روستا‌های اطراف مستقر و آماده خدمت به مردم هستند.

کلانتری تصریح کرد: در همان ساعات اولیه وقوع زلزله در شهر سی سخت با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان قطعی برق و آب شهر برطرف شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برخی مناطق زلزله زده سی سخت با قطعی گاز مواجه هستیم، که شرکت گاز در تلاش برای رفع سریع این مشکل است.

کلانتری از پیش بینی و تامین همه نیاز‌ها در شهر سی سخت خبر داد و گفت: همه تیم‌ها و دستگاه‌ها برای خدمت رسانی و حضور در مواقع اضطراری در حالت آماده باش کامل هستند.

استاندار دستور داد دستگاه‌های خدمات رسان با تمام توان نیاز‌های ضروری رو برطرف کرده و تا پایان بحران به صورت تمام وقت معاون عملیات امداد و نجات جمعیت و بسیج همه امکانات پای کار باشند.

ع

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....