تاریخ انتشار : شنبه 1 شهریور 1399 - 14:30
کد خبر : 16220

۴۲ شرکت جدید در راه بورس

۴۲ شرکت جدید در راه بورس

مدیر پذیرش بورس تهران از در حال انجام بودن مراحل پذیرش ۴۲ شرکت خبر داد و گفت: این شرکت‌ها از صنایع پتروشیمی، ‌ای تی، معدنی و فلزی، هلدینگ و… هستند که در این میان، حضور صنعت جدید باتری‌سازی هم به چشم می‌خورد. به گزارش اقتصاددان – محمد امین قهرمانی، مدیر پذیرش بورس تهران درباره آخرین

مدیر پذیرش بورس تهران از در حال انجام بودن مراحل پذیرش ۴۲ شرکت خبر داد و گفت: این شرکت‌ها از صنایع پتروشیمی، ‌ای تی، معدنی و فلزی، هلدینگ و… هستند که در این میان، حضور صنعت جدید باتری‌سازی هم به چشم می‌خورد.

به گزارش اقتصاددان – محمد امین قهرمانی، مدیر پذیرش بورس تهران درباره آخرین برنامه‌های بورس تهران برای ورود شرکت‌های جدید و عرضه اولیه سهام گفت: نماد شرکت توسعه عمران امید در بازار دوم درج و نماد تامین سرمایه تمدن هم طی هفته جاری در بازار دوم بورس تهران درج خواهد شد تا آماده عرضه اولیه سهام باشند.

وی افزود: پس از این دو شرکت مراحل پذیرش سپید ماکیان به عنوان شرکت زنجیره‌ای پیشرو در صنعت طیور و بزرگترین زنجیره تولید و توزیع مرغ گوشتی به اتمام رسیده و درج نماد خواهد شد. شرکت‌های پتروشیمی بوعلی سینا، لیزینگ کارآفرین و اپال کانی پارس هم با تکمیل مراحل فرآیند پذیرش، درج نماد خواهند شد.

قهرمانی از در حال انجام بودن مراحل پذیرش ۴۲ شرکت خبر داد و گفت: این شرکت‌ها از صنایع پتروشیمی، ‌ای تی، معدنی و فلزی، هلدینگ و… هستند که در این میان، حضور صنعت جدید باتری‌سازی هم به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده هر هفته یک عرضه اولیه خواهیم داشت مگر اینکه شرکت آماده ورود نداشته باشیم. در این راستا، کیفیت را فدای سرعت نخواهیم کرد و باید مدارک و مستندات شرکت‌ها تکمیل شده باشد. ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....