تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 فروردین 1399 - 13:13
کد خبر : 7706

یک چیزی در این میان اشتباه است و در کُل محاسبات من نمیگنجد!

یک چیزی در این میان اشتباه است و در کُل محاسبات من نمیگنجد!

ووهان به شانگهای = ۶۲۹ کیلومتر ووهان به پکن = ۱۰۵۲ کیلومتر ووهان به میلان = ۸۷۰۰ کیلومتر ووهان به نیویورک = ۱۲۰۰۰ کیلومتر ووهان به ایتالیا = ۸۶۷۰ کیلومتر ووهان به لندن = ۸۸۸۰ کیلومتر ووهان به پاریس = ۸۹۰۰ کیلومتر ووهان به اسپانیا = ۹۸۳۰ کیلومتر ووهان به هندوستان = ۳۵۷۵ کیلومتر ووهان

ووهان به شانگهای = ۶۲۹ کیلومتر
ووهان به پکن = ۱۰۵۲ کیلومتر
ووهان به میلان = ۸۷۰۰ کیلومتر
ووهان به نیویورک = ۱۲۰۰۰ کیلومتر
ووهان به ایتالیا = ۸۶۷۰ کیلومتر
ووهان به لندن = ۸۸۸۰ کیلومتر
ووهان به پاریس = ۸۹۰۰ کیلومتر
ووهان به اسپانیا = ۹۸۳۰ کیلومتر
ووهان به هندوستان = ۳۵۷۵ کیلومتر
ووهان به ایران = ۶۵۶۰ کیلومتر

“Corona Virus” ویروس کرونا از شهر ووهان در چین سرچشمه گرفته است و اکنون به هر گوشه دنیا رسیده است، اما این ویروس هنوز به پایتخت سیاسى چین نرسیده است:
به پکن!
و به پایتخت اقتصادی: شانگهای!
و هر دوى این کلان شهرها در نزدیکی شهر ووهان هستند!
راستى چرا…؟

پکن شهری است که همه رهبران چین در آن زندگی میکنند، رهبران نظامی چین در آن زندگی میکنند، همه کسانی که قدرت چین را در دست دارند و همه سران حزب کمونیست چین در آن زندگی میکنند، و هیچ مشکلى در پکن وجود ندارد! شهر پکن کاملاً باز است! کرونا در آنجا هیچ تاثیری نداشته و ندارد، چرا…؟

شانگهای شهری است که اقتصاد چین را اداره میکند، آنجا پایتخت اقتصادی چین است، و همه ثروتمندان چین در آنجا زندگی میکنند! همه کسانی که بخش صنعت را در کشور چین اداره میکنند، و هیچ مورد بیمارى کُرونا در آنجا وجود ندارد، و کلاً ظهور کُرونا در اینجا هیچ تاثیری نداشته است…! چرا…؟

آیا کرونا که یک ویروس همه گیر است و به همه گفته شده است که تا باید در همه دنیا پخش شده و وحشت ایجاد کند، به پکن و شانگهای نخواهید رسید؟ بسیار مهم است که از چینیها این سؤال را بپرسید که وقتی بزرگترین کشورهای توسعه یافته جهان نتوانستند جلوی Corona را بگیرند و کورونا در شهرهای بزرگ جهان کشتار و وحشت ایجاد کرد، پس چرا این شیوع به پکن نرسید…؟ چرا در شانگهای پخش نشد…؟ چرا…؟

پکن و شانگهای مناطق مجاور ووهان هستند! ویروس مسرى از ووهان به هر گوشه دنیا رسید، اما این ویروس به پکن و شانگهای نرسید…! چرا…؟

امروز ممکن است کل هند و ۱۳۰ شهر هندی سرخپوش و قفل شوند! تمام اقتصاد دنیا به بن بست رسیده است، اما همه شهرهای بزرگ چین باز هستند و هم اکنون و از ۸ آوریل، چین در حال باز کردن ووهان نیز است! همه دنیا از ترس رنج میبرد! اکنون چرا هیچ مورد جدیدی در چین به چشم نمیآیند ولى بازار چین کماکان فعال و باز است…! چرا…؟

نکته مهم دیگر این است که نیمى از بورس سهام در سراسر جهان تقریباً سقوط کرده است! سهام Nifty از ۱۲ هزار به ۷ هزار در هندوستان تنزل کرده است! اما سهم چین در بازار سهام هند ۳ هزار نفر بود که در حال حاضر فقط ۲۷۰۰ است! هیچ تاثیری از این ویروس در بازار چین نیز وجود ندارد…! چرا…؟

هر رمز و سرّى که در این چیزها باشد، آنها فقط به یک چیز اشاره میکنند که کُرونا یک سلاح بیولوژیکی شیمیایی ساخت چین است، که چین آن را برای نابودی در جهان برجا گذاشته است! و پس از کشته شدن برخی افراد، چین اکنون این ویروس را کنترل کرده است! چین شاید دارویی نیز داشته باشد که با دنیا آنرا تقسیم نمیکند!

چرا؟!

و چرا این بیمارى تنفسى در روسیه اصلاً اپیدمى نشد و روسها حتى دو داروى کاملاً مؤثر بر آن را از مدتها پیش در تمام داروخانه ﻫﺎى کشورشان بدون نسخه میفروختند و هنوز میفروشند!

چرا…؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....