تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1399 - 15:11
کد خبر : 35523

گسترش فرهنگ سهامداری مرحوم اکبرزرگانی نژاد

گسترش فرهنگ سهامداری مرحوم اکبرزرگانی نژاد

  دکتر بهمن آرمان در گفتگو با اقتصاددان بیان کرد:   سوم اسفند ماه سالگرد درگذشت انسان خوب وشریف و دوست داشتنی واز پیشکسوتان موثر در بازار سرمایه و مدیرعامل کارگزاری امین سهم ( سابق ) مرحوم اکبرزرگانی نژاداست روحش شاد و راهشان پر ره رو باد.     من با او در بورس همکار بودم

 

دکتر بهمن آرمان در گفتگو با اقتصاددان بیان کرد:   سوم اسفند ماه سالگرد درگذشت انسان خوب وشریف و دوست داشتنی واز پیشکسوتان موثر در بازار سرمایه و مدیرعامل کارگزاری امین سهم ( سابق ) مرحوم اکبرزرگانی نژاداست روحش شاد و راهشان پر ره رو باد.

 

20 13 اقتصاددان نوشته

 

من با او در بورس همکار بودم که با بودجه کارگزاری خود برای گسترش فرهنگ سهامداری در شهرهای بزرگ نشستهای کارشناسی برگزار میکرد ودر تلویزیون آموزش فرهنگ سهامداری را تدریس میکرد.
افسوس که شرکتهای کارگزاری فعلی که درآمدهای بالا دارند تنها کاری که نمیکنند اینگونه کارهاست.

اکثر شرکتهای سهامی عام که در حال حاظر از ستونهای بورس هستند بویژه شرکتهای سرمایه گزاری وابسته به بانکها واستانی را با کمک ایشان وآقای فهیمی راد معاون اجرایی بورس در دوره سازندگی تاسیس کردیم ولی پس از دوره مدیربت آقای رجایی سلماسی بازار اولیه به فراموشی سپرده شد وبورس به جای اینکه محل تامین منابع منابع مالی برای توسعه اقتصادی باشد به قمارخانه ای تبدیل شده است با این تفاوت که برندگان وبازندگان آن از پیش تعیین شده اند.
بورس در چند ساله اخیر به نهادینه شدن فساد در ایران کمک فراوان کرده است.

 

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....