تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 21:42
کد خبر : 32214

گربه آمریکا‌ عابد شد !

گربه آمریکا‌ عابد شد !

  ترامپ روباه مکار در آخرین ساعت کاری برای دولت آیتده امریکا آرزوی موفقیت کرد ! طاهری در گفتگو با اقتصاددان بیان کرد:   ترامپ‌ رئیس جمهور آمریکا در آخرین روز کاری به عنوان رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید و در پیام خداحافظی خود٬ بدون نام بردن از جو بایدن، برای دولت آینده ایالات متحده

 

ترامپ روباه مکار در آخرین ساعت کاری برای دولت آیتده امریکا آرزوی موفقیت کرد !

طاهری در گفتگو با اقتصاددان بیان کرد:   ترامپ‌ رئیس جمهور آمریکا در آخرین روز کاری به عنوان رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید و در پیام خداحافظی خود٬ بدون نام بردن از جو بایدن، برای دولت آینده ایالات متحده آرزوی موفقیت کرد.
دونالد ترامپ دراین پیام ، خطاب به شهروندان آمریکایی گفت: این هفته ما مراسم تحلیف دولت جدید را خواهیم داشت که برای موفقیت آن در حفظ امنیت و سعادت آمریکایی دعا می‌کنم.
وی اضافه کرد: ما بهترین آرزوها را برایشان داریم و امیدواریم که شانس داشته باشند، (شانس) کلمه بسیار مهمی است.
رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت: اکنون، در حالی که آماده می‌شوم که قدرت را به دولت جدید واگذار کنم، می‌خواهم بدانید که جنبش و حرکتی که ما آغاز کرده‌ایم٬ تازه شروع شده است.وی تصریح کرد: با قلبی شاد و وفادار و روحیه‌ای مملو از خوش‌بینی از این مکان باشکوه می‌روم و اعتماد کامل دارم که بهترین‌ها برای کشور ما و فرزندان ما پیش رو قرار دارند. ترامپ در ادامه به دستاوردهای دولت خود در چهار سال گذشته اشاره کرد و گفت که تنها رئیس جمهوری ایالات متحده بوده که در دهه‌های اخیر جنگی را آغاز نکرده است.
طاهری اظهار داشت :  رئیس جمهور آمریکا همچنین هشدار داد، بزرگترین خطری که اکنون با آن روبرو هستیم از بین رفتن اعتماد به خود و اعتماد به عظمت ملی است.
دونالد ترامپ در بخش دیگری از این پیام تاکید کرد که دولت او توانسته است چنان کشورهای جهان را برای ایستادن در مقابل چین در کنار آمریکا گردهم آورد که «قبلا هرگز» چنین ائتلافی محقق «نشده بود.»او همچنین به دستاوردهای دولت خود برای صلح در خاورمیانه اشاره کرد.رئیس جمهور در ادامه حمله خشونت طلبان را به کنگره آمریکا در ششم ژانویه محکوم کرد.
ترامپ گفت، همه آمریکایی‌ها از هجوم به کنگره وحشت‌زده شدند. خشونت سیاسی حمله‌ای است به هر آنچه که ما آمریکایی‌ها آن را گرامی می‌داریم. این هرگز قابل تحمل نخواهد بود.
ترامپ به برشمردن دستاوردهای اقتصادی و همچنین موفقیت‌های دولت خود در عرصه سیاست داخلی و خارجی پرداخت و گفت که دولت او توانسته “سروری آمریکا” در خارج از مرزهای کشور و “سربلندی آمریکا” در داخل کشور را احیا کند.
ترامپ حزب «میهن‌پرست» را تشکیل می‌دهد
دونالد ترامپ، قصد دارد حزب سیاسی تازه‌ای به‌نام «میهن‌پرست» تشکیل دهد.نشریهٔ وال‌استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه نوشت که ترامپ هفتهٔ گذشته با شماری از متحدان و همسنگران خود دربارهٔ تشکیل حزب سیاسی گفتگو و اعلام کرده است در راستای شعار سیاسی‌اش یعنی «نخست آمریکا» مایل است حزب تازه را «حزب میهن‌پرست» بنامد.
آنچه سبب می‌شود جمهوری خواهان بیش از دموکرات‌ها از خبر تشکیل حزب «میهن‌پرست» نگران باشند، آن است که آرائی که به صندوق حزب احتمالی دونالد ترامپ ریخته خواهد شد، به قیمت لاغر شدن بدنهٔ رأی‌دهندهٔ جمهوری خواهان تمام خواهد شد.گرچه تشکیل احزاب سیاسی تازه در ایالات متحده بی‌سابقه نیست اما این احزاب ثالث، باتوجه به آراء ناچیزشان، هیچگاه نتوانسته‌اند نقش تأثیرگذاری در سیاست این کشور داشته باشند.

 

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....