تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401 - 20:41
کد خبر : 86726

کدام وزاری رئیسی نزدیک استیضاح هستند؟

کدام وزاری رئیسی نزدیک استیضاح هستند؟

عضو هیات رئیسه مجلس از استیضاح دو وزیر صمت، تعاون و کار و رفاه اجتماعی خبر داد. علی کریمی فیروزجایی، نماینده مردم بابل و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درخصوص آخرین وضعیت درخواست‌های استیضاح‌ که به هیات رئیسه رسیده است، گفت: تا این لحظه هیچ استیضاحی اعلام وصول نشده است، تا ان‌شاءالله در جلسه

عضو هیات رئیسه مجلس از استیضاح دو وزیر صمت، تعاون و کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

علی کریمی فیروزجایی، نماینده مردم بابل و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درخصوص آخرین وضعیت درخواست‌های استیضاح‌ که به هیات رئیسه رسیده است، گفت: تا این لحظه هیچ استیضاحی اعلام وصول نشده است، تا ان‌شاءالله در جلسه آینده هیات رئیسه ببینیم چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجلس اضافه کرد: در حال حاضر درخواست استیضاح دو وزیر صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین امضاء را دارد.

وی درخصوص زمان نزدیک‌ترین جلسه هیات رئیسه مجلس، ابراز داشت: هیات رئیسه در هفته آینده جلسه خواهد داشت اما مشخص نیست که حتما درخصوص استیضاح‌ها تصمیم‌گیری صورت بگیرد یا خیر، در واقع زمان دقیق اعلام وصول و طرح آن معلوم نیست.

وزرا باید پاسخگو باشند

محمد وحیدی، عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه برخی از مدیران نگرش دولت و برنامه ۵ ساله کشور را درک نکرده‌اند، اظهار کرد: نمایندگان باید به صحبت رهبر انقلاب توجه کنند که فرمودند مجلس باید به جای مزاحمت برای دولت، سعی در افزایش قدرت نظارتی خود داشته باشد و از همین جهت باید از اهرم‌های نظارتی خودمان که یکی از آن‌ها استیضاح است استفاده کنیم و به سمت مدل مداخله‌ای در کار دولت نرویم.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه زمینه برای استیضاح وزیر صمت آماده‌تر است، افزود: اگر وضعیت موجود ادامه‌دار باشد به طور قطع مجلس از اهرم نظارتی خود استفاده می‌کند و وزرا نیز باید پاسخگو باشند.

وحیدی با اشاره به اینکه نگاه به دولت باید یک نگاه سیستمی باشد، یعنی اگر هر جزئی، نقص پیدا کند، این معضل تاثیر خود را روی دیگر قسمت‌ها هم خواهد گذاشت، ادامه داد: تیم اقتصادی دولت، شاید در جلسات‌ خود به نقطه مشترک برسند یا بخواهند برسند، اما وقتی به میدان عمل و اجرا می‌آیند خیلی منفصل از هم یا جزیره‌ای عمل می‌کنند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....