تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردین 1401 - 18:23
کد خبر : 82637

کاهش همزمان قیمت طلا و دلار

کاهش همزمان قیمت طلا و دلار

طلا و دلار در روز جاری اندکی کاهش داشتند اما همچنان بیت کوین به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. اقتصاددان: قیمت طلا روز سه شنبه در کنار دلار کاهش یافت. صعود بازدهی اوراق خزانه داری آمریکا امیدها را برای مذاکراتی که روسیه و اوکراین در اواخر هفته برای حل و فصل مناقشه در اوکراین از

طلا و دلار در روز جاری اندکی کاهش داشتند اما همچنان بیت کوین به روند صعودی خود ادامه می‌دهد.

اقتصاددان: قیمت طلا روز سه شنبه در کنار دلار کاهش یافت. صعود بازدهی اوراق خزانه داری آمریکا امیدها را برای مذاکراتی که روسیه و اوکراین در اواخر هفته برای حل و فصل مناقشه در اوکراین از سر می گیرند، خنثی می کند.

معاملات آتی طلا با ۰٫۹۳ درصد کاهش به ۱۹۲۱٫۷۰ دلار رسید. این در حالی است که دلار که به طور معمول معکوس به طلا حرکت می کند، روز سه شنبه کاهش یافت و در قیمت روز قبل که بالاترین حد سه هفته اخیر خود بود، ثابت ماند. شاخص اوراق بهادار ۱۰ ساله آمریکا نیز نزدیک به بالاترین حد سه سال اخیر بود.

اوکراین و روسیه قرار است مذاکرات صلح رو در رو در استانبول ترکیه را در اواخر روز از سر بگیرند. اوکراین گفت که هدف اصلی خود در این گفتگوها تضمین آتش بس در نبردهای آغاز شده توسط تهاجم روسیه در ۲۴ فوریه است.

بر اساس داده های رسمی، در آسیا اقیانوسیه، واردات خالص طلای چین از طریق هنگ کنگ در فوریه ۲۰۲۲ به دلیل تعطیلات سال نو قمری و قیمت های بالا، ۱۳٫۷ درصد کاهش یافت و به کمترین میزان خود در نزدیک به یک سال گذشته رسید.

 کاهش همزمان قیمت طلا و دلار

بیت کوین ۴۷هزار دلاری

بیت کوین (BTC) روز دوشنبه پس از افزایش قیمت از سطح ۴۴هزار و ۷۰۰ دلار در روز یکشنبه، در سطح بیش از ۴۷هزار دلار باقی ماند که منجر به بهبودی گسترده تر و افزایش ۵٫۴ درصدی یا ۱۰۰ میلیارد دلاری به ارزش کل بازارهای ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته شد.

 کاهش همزمان قیمت طلا و دلار

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....