تاریخ انتشار : جمعه 23 دی 1401 - 20:53
کد خبر : 111806

کارآمدی با همفکری و تعامل

کارآمدی  با همفکری و تعامل

گفتگوی اختصاصی اقتصاددان با دکتر حسین محمد صالحی دارانی نماینده مردم محترم فریدن ، فریدون شهر، چادگان، بویین و میاندشت سوال : بنظر جنابعالی میزان تعامل استانداران با نمایندگان مجلس شورای اسلامی چه اثراتی در میزان محقق شدن برنامه های اقتصادی استان ها و رشد و توسعه استان های کشور خواهد داشت ؟ پاسخ :

گفتگوی اختصاصی اقتصاددان با دکتر حسین محمد صالحی دارانی نماینده مردم محترم فریدن ، فریدون شهر، چادگان، بویین و میاندشت

سوال : بنظر جنابعالی میزان تعامل استانداران با نمایندگان مجلس شورای اسلامی چه اثراتی در میزان محقق شدن برنامه های اقتصادی استان ها و رشد و توسعه استان های کشور خواهد داشت ؟

پاسخ : با توجه به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارای شناخت خوبی از نقاط قوت و ضعف حوزه انتخابی خود هستند و نواقص و موانع و چالش ها را می شناسند و در بازدید و دیدار با مردم حوزه انتخابی از اولویت های اصلی و اساسی مطلع هستند بنابراین دارای اطلاعات خوبی خواهند بود و این اطلاعات در تدوین برنامه ها و سازماندهی به استانداران مساعدت شایانی خواهد کرد .

و دانستن ظرفیت ها و نواقص ، مانع از مدیریت کردن با حدس و خطا و آزمون روش های مدیریتی می شود و در نتیجه از اتلاف منابع و از دست دادن فرصت ها جلوگیری خواهد شد .

همچنین تعامل بین استانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پیگیری بیشتر و اختصاص بودجه های استان ها منجر خواهد شد و انگیزه‌ ای است جهت مساعدت های بیشتر و ایجاد دستاوردهای عینی اقتصادی در استان های کشور و رضایت مندی مردم و رشد و توسعه استان های کشور عزیزمان .

استان اصفهان دارای ظرفیت های بی نظیری در حوزه های مختلف کسب و کارهای اقتصادی و سرشار از منابع طبیعی است و شاهد آن سهم این استان در میزان و حجم تراز تجاری و مبادلات مالی در صنعت ، تولید و خدمات و بطور کلی GDP کشور می باشد .

همچنین استان اصفهان با داشتن سرمایه های انسانی متخصص و مجرب و نیروی کار فراوان در بین برترین استان های ج . ا. ایران است در نتیجه انتظار بنده بعنوان نماینده منطقه فریدن ، فریدون شهر ، چادگان ، بوئین و میاندشت با حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و دارای ظرفیت های بی بدیل طبیعی الطاف الهی از استاندار محترم اصفهان داشتن تعامل بیشتر و ارتباطات و همفکری در جهت ایجاد همفزایی است تا انشالله با افزایش بهره وری ، شاهد پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر استان باشیم .

 سوال: ظرفیت ها و توانمندی های اقتصادی حوزه انتخابی فریدن ، فریدونشهر ، چادگان ، بوئین و میاندشت چیست و چقدر در رشد و توسعه استان اصفهان نقش خواهد داشت ؟

پاسخ :
حوزه انتخابی اینجانب در فاصله حدود ۱۱۰ تا ۱۷۰ کیلومتری غرب استان اصفهان با حدود ۱۸۰ هزار نفر جمعیت واقع شده است و دارای منابع طبیعی و مناظر و چشم اندازهای بی نظیری است که خداوند متعال به مردم آن منطقه‌ ارزانی داشته اند و همچنین وجود منابع انسانی متعهد و خدوم ، بالاترین ظرفیت و نقطه قوت آن منطقه محسوب می شود .
با توجه به جغرافیا و طبیعت و جمعیت منطقه فریدن ، فریدونشهر ، چادگان، بوئین و میاندشت ، ظرفیت های خوبی در کشاورزی ، دامپروری ، گردشگری و صنعت وجود دارد و بنابراین ایجاد و تکمیل زنجیره ارزش در حوزه های فوق الذکر به دستاوردهای استان اصفهان می افزاید .
بعنوان مثال فرصت های طلایی در ایجاد صنایع تبدیلی و زنجیره ارزش بخش کشاورزی و دامداری در منطقه غرب استان اصفهان و منطقه انتخابی اینجانب وجود دارد که متاسفانه بسیاری از آنها طی سالیان گذشته نادیده گرفته شده و یا به جامعه و سرمایه گذارن کشور معرفی نشده است .
اگر ظرفیت های گردشگری منطقه فریدن و چادگان و غیره با آن طبیعت بی نظیر ، بدرستی و کارآمد معرفی شوند باعث رونق اقتصادی و جذب سرمایه خواهیم بود و بطور حتم شاهد حضور سرمایه گذاران هستیم که نتایج آن توسعه و پیشرفت و رفع مشکلات و نواقص است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....