تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1400 - 22:39
کد خبر : 54241

چگونگی فعالیت مطب‌ها و مراکز واکسیناسیون

چگونگی فعالیت مطب‌ها و مراکز واکسیناسیون

 ۲ رکوردشکنی کرونایی تهران در یک روز فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا استان تهران، ضمن اعلام آماده‌باش بیمارستان‌ها در استان تهران برای پذیرش بیماران کرونایی، گفت: مراکز بهداشتی، درمانی، مراکز واکسیناسیون کرونا، بخش‌های درمانی خصوصی و مطب‌ها، شامل تعطیلات ۶ روزه نمی‌شوند. علیرضا زالی در پایان جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در

 ۲ رکوردشکنی کرونایی تهران در یک روز

فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا استان تهران، ضمن اعلام آماده‌باش بیمارستان‌ها در استان تهران برای پذیرش بیماران کرونایی، گفت: مراکز بهداشتی، درمانی، مراکز واکسیناسیون کرونا، بخش‌های درمانی خصوصی و مطب‌ها، شامل تعطیلات ۶ روزه نمی‌شوند.

علیرضا زالی در پایان جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی ۶ روزه در استان تهران و البرز از فردا گفت: با توجه به شرایط جدیدی که در استان تهران اجرایی خواهد شد و تعطیلات یکپارچه دستگاه‌های دولتی، بانک‌ها و … در این جلسه هماهنگی‌های لازم صورت گرفت. همچنین هماهنگی با نیروی انتظامی برای کنترل مبادی خروجی تهران انجام شد به شکلی که پلاک‌های بومی دو استان تهران و البرز ممنوعیت خروج از این استان دارند و همچنین ورود پلاک‌های غیر بومی به دو استان تهران و البرز نیز ممنوع خواهد بود و نظارت بر ترددها در این ایام با شدت بیشتری انجام می‌شود.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز،   وی افزود: با توجه به اینکه تهران میزان بستری بالایی دارد هماهنگی شد تا بیمارستان‌ها و مراکز درمانی آمادگی لازم برای پذیرش بیماران کرونایی را داشته باشند و در آماده‌باش باشند. بر اساس بخشنامه‌ای که ابلاغ شده است مراکز درمانی و بهداشتی به ویژه مراکزی که واکسیناسیون را انجام می‌دهند شامل این تعطیلات نیستند و در این ایام فعالیت می‌کنند. به این ترتیب تمامی مراکز تجمیعی واکسیناسیون در این ایام ۶ روزه تعطیلی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: در مورد مطب‌ها، مراکز درمانی، آزمایشگاه‌ها و رادیولوژی ممکن است با توجه به اینکه بیمارستان‌ها درگیر پذیرش بیماران کرونایی هستند، مردم به این مراکز مراجعه کنند. لذا این تعطیلی شامل این بخش‌ها و بخش‌های درمانی خصوصی نمی‌شود و مطب‌ها در این ایام فعال هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....