تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1400 - 14:31
کد خبر : 60167

چه کسى و با کدام ویژگی باید استاندار گیلان شود؟

چه کسى و با کدام ویژگی باید استاندار گیلان شود؟

انتظار مردم گیلان در دولت جدید با توجه به اینکه در دولت قبل از وجود استاندار بومى محروم بودیم بسیار زیادتر شده است. این در حالى می‌باشد که در دولت قبلى استانداران برخى از استان‌ها همانند مازندران بومی بوده‌اند. اقتصاددان: اما در کنار بسیارى از این اسامى که این روزها مطرح می‌باشد اساساً استاندار گیلان

انتظار مردم گیلان در دولت جدید با توجه به اینکه در دولت قبل از وجود استاندار بومى محروم بودیم بسیار زیادتر شده است. این در حالى می‌باشد که در دولت قبلى استانداران برخى از استان‌ها همانند مازندران بومی بوده‌اند.

اقتصاددان: اما در کنار بسیارى از این اسامى که این روزها مطرح می‌باشد اساساً استاندار گیلان باید دارای چه ویژگی باشد؟ در نگاه اول به اسامی مطرح شده؛ اولین پرسشی که مطرح می‌شود این است که استاندار گیلان در کشور چه جایگاهی دارد؟

آیا با توجه به موقعیت ویژه و استراتژیک این استان در ابعاد مختلف از جمله کشاورزى، مذهبی، صنعت، گردشگرى، منطقه آزاد و غیره این استان در کجای نقشه جغرافیایی و اولویت رییس جمهور، دولت و وزیر کشور قرار دارد. باید گفت دغدغه امروز و دیروز مردم، دلسوزان و همه آحاد جامعه بومی این بوده که استاندارى در تراز گیلان انتخاب شود.

استاندار جدید باید داراى ویژگى هایی همچون متخصص، فساد ستیز، عدالت محور، ساده زیست، مردمى، دلسوز، توانمند، داراى کفایت و افکار توسعه ای و بومى باشد. وى باید دارای ارتباطات قوى و موثر در سطوح کشور باشد و به نوعى در تراز مدیر ملى، دارای شناخت جامع و کامل از استان باشد؛ همه وزرا، معاونین وزرا و سازمان‌ها از وی دارای شناخت باشند و به نوعى در آغاز راه نباشد. چرا که گیلان در آستانه یک مسیر جدید قرار گرفته که در صورت انتخاب استاندار وجیه المله و جامع الاطراف می‌تواند به جایگاه اصلى خود که مورد انتظار همه مردم گیلان است؛ برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....