تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 - 11:12
کد خبر : 128688

پیش بینی قیمت سکه امروز ۲۳ خرداد از مسیر دلار

پیش بینی قیمت سکه امروز ۲۳ خرداد از مسیر دلار

در شرایط فعلی قیمت دلار در یک محدوده حساسی قرار گرفته و در صورتی که در روز جاری به مسیر صعودی روز دوشنبه ادامه دهد این امر ممکن است‌ خیال خریداران را را تا حدوی راحت کند‌ و ریسک خرید سکه را به جان بخرندبا این حال عقبگرد دلار هم ممکن است جهت سکه را

در شرایط فعلی قیمت دلار در یک محدوده حساسی قرار گرفته و در صورتی که در روز جاری به مسیر صعودی روز دوشنبه ادامه دهد این امر ممکن است‌ خیال خریداران را را تا حدوی راحت کند‌ و ریسک خرید سکه را به جان بخرندبا این حال عقبگرد دلار هم ممکن است جهت سکه را نزولی کند.

اقتصاددان: شب گذشته در معاملات پشت خطی سکه،برخی از تحلیلگران اقتصادی شرط صعودی شدن نرخ سکه را تداوم نوسانات نرخ دلار در روز جاری می دانستند.

پیش بینی قیمت سکه از مسیر دلار

به باور این دسته در شرایط فعلی قیمت دلار در یک محدوده حساسی قرار گرفته و در صورتی که در روز جاری به مسیر صعودی روز دوشنبه ادامه دهد این امر ممکن است‌ خیال خریداران را را تا حدوی راحت کند‌ و ریسک خرید سکه را به جان بخرند.

این دسته‌با اشاره به آزادسازی مبالغ حساب وکالتی خودرو در روز چهارشنبه، می‌گویند باتوجه به اینکه قیمت در ناحیه مناسبی برای خرید این‌ها است، مبالغ آزاد شده می‌تواند به بازار ارز و سکه بیاید. البته همچنان افزایشی‌های بازار در اقلیت هستند.

با این حال دیدگاه مخالف باور دارند همچنان روند نزولی است و این حرکت قیمت در دوشنبه پولبکی بود که بازار به آن احتیاج داشت. به همین خاطر تصور می‌کنند افزایش دوشنبه بازارها استراحت روند نزول بود. آن‌ها در روز یکشنبه هم هشدار اشباع فروش می‌دادند و می‌گفتند در معاملات دوشنبه این اشباع باید خالی شود.این دسته می گفتند اگر امروز قیمت دلار برخلاف روز قبل نزولی شود احتمال عقب نشینی سکه محتمل خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....