تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 11:10
کد خبر : 136587

پیش بینی قیمت دلار امروز ۳۰ مرداد

پیش بینی قیمت دلار امروز ۳۰ مرداد

معامله گران می گویند در روزهای پایانی ماه بازار با کمبود نقدی و بی پولی روبرو شده است. اقتصاددان: قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب در محدوده ۴۸ هزار و ۷۵۰ تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با عصر روز یکشنبه نوسان کاهش را نشان می دهد.قیمت دلار هرات عصر دیروز در

معامله گران می گویند در روزهای پایانی ماه بازار با کمبود نقدی و بی پولی روبرو شده است.

اقتصاددان: قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب در محدوده ۴۸ هزار و ۷۵۰ تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با عصر روز یکشنبه نوسان کاهش را نشان می دهد.قیمت دلار هرات عصر دیروز در حول و حوش ۴۸هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد و در بازار شبانه هم نوسان قابل ملاحظه ای را ثبت نکرد.

معامله گران می گویند در روزهای پایانی ماه بازار با کمبود نقدی و بی پولی روبرو شده است. به عقیده آنها نکته مهم بازار، کاهش حجم تقاضا به دلیل خالی شدن جیب خریداران در بازار فردوسی به دلیل روزهای پایانی ماه است‌ و تا زمانی که پول وارد بازار نشود احتمالا دلار نوسان معناداری را تجربه نخواهد کرد.

فنی‌های بازار معتقدند قیمت دلار امروز دوباره برای از دست دادن سطح حمایتی ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان تلاش خواهد کرد و حمایت بعدی بین ۴۸ هزار و ۳۰۰ تا ۴۸ هزار و ۴۵۰ تومان خواهد بود. اگر قیمت دلار هرات این سطوح را از دست ندهد می‌توان شاهد افزایش خرید در بازار بود. عده‌ای از فنی‌ها معتقدند قیمت دلار امروز می‌تواند در ابتدا یک کاهش دهد و پس از برخورد به حمایت افزایشی شود. در بازار دبی هم سطح حمایت مهم از نظر فنی‌ها ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان است.

حمایت مهم آبشده هم حوالی ۹ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است که اگر زیر ۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تثبیت بدهد می‌تواند تا حوالی ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پایین برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....