تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 - 21:49
کد خبر : 65215

پیش بینی بورس فردا ۹ آبان ۱۴۰۰

پیش بینی بورس فردا ۹ آبان ۱۴۰۰

بازار سهام امروز نیز عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود ارائه داد و در پایان ۲۱۰ دقیقه قدرت نمایی فروشندگان شاهد افت ۱.۶ درصدی شاخص کل بودیم به طوری که حمایت سطح ۱.۳۸ میلیون واحد را از دست داد و شاخص کل به ۱.۳۷۵ میلیون واحد رسید. ارزش معاملات خرد پایین، همراه با خروج پول حقیقی، از

بازار سهام امروز نیز عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود ارائه داد و در پایان ۲۱۰ دقیقه قدرت نمایی فروشندگان شاهد افت ۱.۶ درصدی شاخص کل بودیم به طوری که حمایت سطح ۱.۳۸ میلیون واحد را از دست داد و شاخص کل به ۱.۳۷۵ میلیون واحد رسید.

ارزش معاملات خرد پایین، همراه با خروج پول حقیقی، از بارزترین اتفاقات این مدت اخیر است که وضعیت رکودی، کم رمق و نامساعد بازار را منعکس می‌کند. ارزش معاملات خرد امروز به ۴.۱ همت رسید و در حدود ۹۷۸ میلیارد تومان خروج پول حقیقی رقم خورد.

از آنجایی که بازار امروز به طور کلی با افزایش عرضه‌ها مواجه بود و شاخص کل نیز روند نزولی داشت، در پیش بینی بورس فردا انتظار داریم که بازار سهام در روز آینده در مدار منفی کار خود را آغاز کند.

از لحاظ تکنیکالی نیز شاخص کل امروز نزدیک‌ترین حمایت استاتیک خود را از دست داد و هم‌اکنون نشانه‌ای از برگشت در اندیکاتورهای مختلف دیده‌ نمی‌شود و مجموع عوامل به ادامه روند نزولی اشاره دارند. نخستین حمایت معتبر شاخص کل در سطح ۱.۳۱۰ الی ۱.۳۲۰ میلیون واحد قرار دارد. از طرف دیگر اندیکاتور RSI در یک منطقه حمایتی قرار دارد و این موضوع می‌تواند سبب کاهش اندک فشار فروش گردد.

b141b54d 444e 4f26 b534 b9914aafa37b SatOct302021 اقتصاددان نوشته

شاخص هم‌وزن نیز حمایت سطح ۳۷۲ هزار واحد را از دست داد و نخستین حمایت پیش‌روی این شاخص سطح ۳۳۰ الی ۳۴۰ هزار واحد است.

 

67cbebde 6335 4901 be4c 72b635ff9797 SatOct302021 اقتصاددان نوشته

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....