تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1400 - 18:03
کد خبر : 52309

پیش‌بینی قیمت دومین رمز ارز جهان

پیش‌بینی قیمت دومین رمز ارز جهان

اتریوم پس از افت قیمت اکثر رمزارزها، اکنون اندکی بهبود تجربه کرده است. اگر این رمزارز دوباره روند نزولی در پیش بگیرد، احتمالا کانال هزار و ۶۴۸دلار به عنوان خط مقاومت بعدی مشاهده شود. اقتصاددان؛ قیمت اتریوم در هفته گذشته مدتی روند صعودی در پیش گرفت، اما به دنبال آن شاهد افت بود. اگرچه اتریوم

اتریوم پس از افت قیمت اکثر رمزارزها، اکنون اندکی بهبود تجربه کرده است. اگر این رمزارز دوباره روند نزولی در پیش بگیرد، احتمالا کانال هزار و ۶۴۸دلار به عنوان خط مقاومت بعدی مشاهده شود.

اقتصاددان؛ قیمت اتریوم در هفته گذشته مدتی روند صعودی در پیش گرفت، اما به دنبال آن شاهد افت بود. اگرچه اتریوم قادر به صعود به بیش از بالاترین سطح ماهانه خود یعنی ۲هزار و ۲۷۷دلار نبود، اما هنوز فضایی برای رشد دارد.

در حال حاضر قیمت اتریوم توانایی جذب خریداران بیشتر و رشد بیشتر را دارد

اتریوم پس از تجربه رشد برای پنج روز متوالی، بهبود قابل توجهی مشاهده کرد و از قیمت هزار و ۶۶۳دلار، توانست خود را به ۲هزار و ۳۷۰دلار برساند. اما این روند صعودی متوقف شده و اندکی افت را نیز تجربه کرده است.

پس از چنین رشدی، اکنون فرصت سودگیری برای خریداران فراهم شده است. اما کمی پایین‌تر از این قیمت، یک محدوده جدید ایجاد می‌شود که می‌تواند خریداران را به ورود در بازار این رمزارز ترغیب کند.

ما میانگین متحرک ساده ۲۰۰روزه (SMA) با قیمت هزار و ۹۵۲دلار را داریم که اهمیت خود را در گذشته ثابت کرده است. هر بار قبل از اینکه اتریوم روند صعودی یا نزولی در پیش بگیرد، این میانگین تست شده است. لازم به ذکر است که میانگین متحرک ساده ۲۰۰روزه معتبر است.

در مرحله بعدی، یک روند صعودی از قیمت پایین هزار و ۶۶۳دلاری را داریم که دومین دلیل برای وورد خریداران به بازار و صعود اتریوم از این سطح است.

اتریوم در حال حاضر تا حدودی در محدوده‌ای با عدم قطعیت قرار دارد، بنابراین خریداران کانال هزار و ۹۵۰دلاری را برای ورود هدف قرار می‌دهند و به همین ترتیب، فروشندگان نیز این محدوده را هدف قرار می‌دهند تا سود کسب کنند.

در صورت افت میانگین متحرک ساده ۲۰۰روزه، افت قیمت بیشتری انتظار می‌رود و ممکن است کانال هزار و ۶۴۸دلاری خط مقاومت بعدی باشد.

پیش‌بینی قیمت دومین رمز ارز جهان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....