تاریخ انتشار : دوشنبه 19 دی 1401 - 21:51
کد خبر : 111460

پیش‌بینی وضعیت هوای تهران تا پایان هفته

پیش‌بینی وضعیت هوای تهران تا پایان هفته

اداره کل هواشناسی پایتخت با استناد به نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی، وضعیت هوای این تهران را تا پایان هفته پیش‌بینی کرد. اقتصاددان: وضعیت جوی تهران از اواخر وقت امروز با ورود سامانه بارشی به استان و طی روز سه شنبه (فردا) افزایش ابر، بارش‌ برف و باران همراه با وزش باد و کاهش

اداره کل هواشناسی پایتخت با استناد به نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی، وضعیت هوای این تهران را تا پایان هفته پیش‌بینی کرد.

اقتصاددان: وضعیت جوی تهران از اواخر وقت امروز با ورود سامانه بارشی به استان و طی روز سه شنبه (فردا) افزایش ابر، بارش‌ برف و باران همراه با وزش باد و کاهش محسوس دما دور از انتظار نخواهد بود.

همچنین با نفوذ زبانه‌های پرفشار به استان از روز سه شنبه(فردا) تا اواخر هفته، روند کاهشی محسوس دما، به ویژه در ارتفاعات ادامه خواهد داشت و یخبندان، مه گرفتگی و لغزندگی سطح جاده ها پیش بینی می‌شود. به طوری که تا پایان هفته دمای هوا ۸ تا ۱۰ درجه سردتر خواهد شد.

بر این اساس، آسمان تهران فردا ۲۰ دی، در ساعات روز، ابری، در برخی ساعت‌ها بارش باران و برف و گاهی وزش باد و در شب، نیمه ابری تا ابری در برخی ساعت‌ها بارش باران و برف و کاهی وزش باد خواهد بود.

دمای هوا فردا سه‌شنبه ۲۰ دی ماه، در تهران بین ۸ تا صفر درجه، آبعلی بین منفی ۳ تا منفی ۹ درجه، اسلامشهر و بهارستان بین ۹ تا منفی یک درجه، پاکدشت بین ۸ تا منفی یک درجه، پردیس بین ۴ تا منفی ۴ درجه، پیشوا بین ۸ تا منفی یک درجه، دماوند بین ۳ تا منفی۷ درجه، رباط کریم بین ۸ تا صفر درجه، ری بین ۸ تا منفی یک درجه، شمیرانات بین ۷ تا منفی ۳ درجه، شهریار بین ۷ تا منفی یک درجه، فیروزکوه بین ۳ تا منفی ۱۰ درجه، قدس بین ۸ تا منفی یک درجه، لواسان بین ۲ تا منفی ۴ درجه، ملارد بین ۸ تا صفر درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....