تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 19:25
کد خبر : 146569

پیش‌بینی واقع‌بینانه قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۴!

پیش‌بینی واقع‌بینانه قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۴!

کریپتوکان (CryptoCon) تحلیل‌گر و معامله‌گر معروف ارزهای دیجیتال، با توجه به معیار لایه ارزش منصفانه بیت کوین (Fair Value Layer)، گفته است که مقاومت کلیدی بیت‌کوین به سمت بالا در حال شکستن است. لایه ارزش منصفانه، معیاری محبوب است که از منحنی‌های برگشتی (log regression curves) برای تعیین محدوده‌های احتمالی قیمت استفاده می‌کند. طبق نمودار

کریپتوکان (CryptoCon) تحلیل‌گر و معامله‌گر معروف ارزهای دیجیتال، با توجه به معیار لایه ارزش منصفانه بیت کوین (Fair Value Layer)، گفته است که مقاومت کلیدی بیت‌کوین به سمت بالا در حال شکستن است.

لایه ارزش منصفانه، معیاری محبوب است که از منحنی‌های برگشتی (log regression curves) برای تعیین محدوده‌های احتمالی قیمت استفاده می‌کند.

طبق نمودار زیر، BTC مقاومت ارزش منصفانه را شکسته است و لایه چهارم آبی رنگ و در میان لایه‌های پایین و بالایی است. همان‌طور که پیدا است، بیت کوین پس از احتمال تأیید ETF و زمانی که قیمت آن به ۳۸ هزار دلار رسید، این سطوح را شکست.

realistic-bitcoin-btc-price-prediction-for-2024

به گزارش اقتصاددان به نقل از رمزارز نیوز ، محدوده سفید از ۳۵ هزار دلار تا حدود ۶۵ هزار دلار را شامل می‌شود. این نشان می‌دهد که بیت کوین می‌تواند به سطوح بالای ۶۰ هزار و بدون مقاومت ظاهری حتی تا ۶۱۱۵۶ دلار پیش برود؛ درست جایی که لایه پنجم شروع می‌شود.

کریپتو کان گفت:

فکر نمی‌کنم کاملاً به این حد برسیم، اما اگر به شرایطی مانند سال ۲۰۱۹ که قیمت در لایه چهارم ارزش منصفانه افزایش یافت، توجه کنید، این امر محتمل به نظر می‌رسد.

کریپتوکان همچنین بر اساس تجزیه و تحلیل نمودار با استفاده از فیبوناچی MVRV، فکر می‌کند بیت کوین می‌تواند تا دسامبر ۲۰۲۳ یا ژانویه ۲۰۲۴ به ۴۷ هزار دلار برسد. این معیار محبوب، ارزش نسبی یک دارایی را با مقایسه ارزش بازار آن با سرمایه تحقق‌یافته آن، ارزیابی می‌کند.

در حالی که بیت کوین در قیمت ۳۷ هزار دلار متوقف شده است، طیف گسترده‌ای از کوین‎های لایه ۱ و توکن‌های دیفای شاهد افزایش قیمت فوق‌العاده‌ای در هفته‌ها و ماه‌های اخیر بوده‌اند. به عنوان مثال سولانا، کاردانو، XRP و میم‌کوین‌هایی مانند دوج کوین و شیبا سودهای دو رقمی به همراه داشتند.

به نظر می‌رسد که سرمایه بازار در حال حاضر به سمت آلتکوین‌ها در حال چرخش است؛ زیرا شتاب بیت کوین متوقف شده است. از این رو، CryptoCon به دنبال‌کنندگان خود هشدار داده است که نادیده گرفتن آلتکوین‌ها، صرفاً به خاطر تسلط بیت کوین، یک اشتباه اساسی است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....