تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 21:54
کد خبر : 129998

پرداخت بدهی دولت به صندوق‌های بازنشستگی

پرداخت بدهی دولت به صندوق‌های بازنشستگی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در دولت سیزدهم ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به صندوق‌های بازنشستگی پرداخت شد.   اقتصاددان :    سید صولت مرتضوی در همایش ملی اقوام ایران زمین در شهرستان فارسان اظهار داشت: دولت سیزدهم در حوزه اشتغال یک میلیون فرصت شغلی در سال، به روایت مراکز راستی‌آزمایی در

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در دولت سیزدهم ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به صندوق‌های بازنشستگی پرداخت شد.

  اقتصاددان :    سید صولت مرتضوی در همایش ملی اقوام ایران زمین در شهرستان فارسان اظهار داشت: دولت سیزدهم در حوزه اشتغال یک میلیون فرصت شغلی در سال، به روایت مراکز راستی‌آزمایی در کشور ایجاد شده است.

به گفته وی، آیت‌الله رییسی بر اساس تشخیص و احساس تکلیف و برای عبور کشور از بحران‌ها وارد عرصه انتخابات شد و بزرگترین رقیب خود در این عرصه را فقر و فساد و تبعیض عنوان کرد و اکنون که حدود ۲ سال از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد اقدامات چشمگیر و بی‌شماری در کشور شکل گرفته است.

وی ادامه داد: رییس‌جمهور مردمی بلافاصله برنامه تحولی ایران اسلامی را طراحی کرد و این دولت تنها دولتی بود که بعد از انتخابات، سند تحول ایران اسلامی را تنظیم و در منظر اندیشمندان قرار داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: کارنامه دولت در سیاست خارجی در چارچوب سیاست حکمت، عزت و مصلحت در طول تاریخ ایران و در حوزه دیپلماسی خارجی به توفیقاتی دست پیدا کرده است، که بی‌نظیر است.

مرتضوی افزود: به‌دنبال سیاست‌های ایران، اُبهت استکبار جهانی و استیلای دلار شکست و هژمونی آمریکا فرو ریخت و بعد از ۱۷ سال عضویت ایران در اجلاس شانگ‌های پذیرفته شد و اگر سفر‌های آیت الله رییسی به قلب کشور‌های آمریکای لاتین را رصد کنید، می‌توان به‌خوبی توفیقات سیاست خارجی دولت سیزدهم را مشاهده کرد.

وی فروش یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت را از دیگر توفیقات دولت سیزدهم دانست و گفت: این مهم در دولت قبل دست نیافتنی بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های آبرسانی، تکمیل سدها، اشتغال، مهار تورم و احیای صندوق‌های ورشکسته از دیگر توفیقات دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

مرتضوی با بیان اینکه ۱۳ هزار تخت بیمارستانی در کشور در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسیده است، افزود: ۲۰ هزار تخت دیگر نیز در ادامه اضافه می‌شود.

وی در ادامه برگزاری جشنواره‌های بومی و فرهنگی را اقدام شایسته‌ای در راستای تقویت فرهنگ ایرانی اسلامی دانست و گفت: این جشنواره خلاقیتی بدیل، نو و موثر در فرهنگ کنونی کشور است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقوام ایرانی را رنگین کمانی از افتخارات این مرز و بوم دانست و افزود: اقوام ایرانی نقطه قوت ایران اسلامی هستند و ۲ خصلت بسیار مهم و قابل تمجید دارند که یکی اعتقاد راسخ به توحید در عمل و ذات خداوند و دیگری حُب‌الوطن است.

مرتضوی ادامه داد: مرزداران غیور استان ایلام، دلاوران استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و رضوی، اصفهان، بوشهر، کرمانشاه و سایر استان‌های کشور هر یک قهرمانان بزرگی برای کشور هستند.

وی که اعلام کرد: حامل سلام رییس‌جمهور به حاضران این همایش نیز است و گفت: در تماسی که با آیت‌الله رییسی دقایقی پیش داشتم ضمن اینکه دغدغه معیشت و رفع فقر مطلق را داشت بر اجرای مطلوب کالابرگ الکترونیکی تاکید کرد.

مرتضوی همچنین با گرامیداشت مقام سردار بی‌بی‌مریم بختیاری، خاطرنشان کرد: زنان و مردان بزرگی در این سرزمین پرورش یافتند که نمونه آن سرداران شهید هست سال دفاع مقدس است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....