تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1402 - 20:40
کد خبر : 139291

وضعیت مبهم بازار رمزارزها و بازگشت بورس به مدار منفی

وضعیت مبهم بازار رمزارزها و بازگشت بورس به مدار منفی

در معاملات هفته گذشته بازارهای داخلی با ثبات نسبی همراه بودند؛ البته که در این بین دوباره عملکرد ضعیف بورس تو ذوق سهامداران زد و همچنان ترس از ریزش‌هایی مشابه سال ۹۹ در خاطر سرمایه گذاران آن‌ها را از بازگشت به بورس بر حذر می‌دارد. اقتصاددان: شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت

در معاملات هفته گذشته بازارهای داخلی با ثبات نسبی همراه بودند؛ البته که در این بین دوباره عملکرد ضعیف بورس تو ذوق سهامداران زد و همچنان ترس از ریزش‌هایی مشابه سال ۹۹ در خاطر سرمایه گذاران آن‌ها را از بازگشت به بورس بر حذر می‌دارد.

اقتصاددان: شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت با کاهش۱.۱۳ درصدی و شاخص کل هم وزن با بازدهی منفی ۱.۱۶ درصدی بدترین عملکرد هفتگی را به خود اختصاص دادند .

بازدهی منفی هفته گذشته بورس همراه با کاهش شدید ارزش معاملات خرد و بازگشت آن به سطوح زیر ۴ هزار میلیارد تومان همراه بود که منجر به تداوم شرایط رکودی در بورس شد .

بازدهی سکه نیز در هفته گذشته تحت تاثیر ثبات دلار با رشد ۰.۳ درصدی همراه بود و شرایط رکودی در این بازار نیز ادامه یافت.

بازار کریپتو اما در هفته گذشته با روند نزولی در بسیاری از آلت کوین‌ها همراه بود و با اینکه این کوین‌ها بعضاً با ریزش بیش از ۸۰ درصدی مواجه شده‌اند اما همچنان روند منفی آن‌ها ادامه دارد و سرمایه خریداران را پودر می‌کنند.

اما بیتکوین، پادشاه بازار طی هفته گذشته با رشد اندکی روبه‌رو بود و بهترین بازدهی هفتگی را در بین بازارها به خود اختصاص داد.

وضعیت مبهم بازار رمزارزها و بازگشت بورس به مدار منفی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....