تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1400 - 11:51
کد خبر : 48873

ورود نقدینگی به تولید با نظارت دولت

ورود نقدینگی به تولید با نظارت دولت

فضای مجازی باید در دسترس تمام مردم باشد رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با تمام توان سعی خواهیم کرد تا زیرساخت‌های فضای مجازی را در کشور گسترش دهیم. حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جمع خبرنگاران افزود: تمام مردم حق استفاده از اینترنت و فضای مجازی را دارند، اما به دلیل اینکه این

فضای مجازی باید در دسترس تمام مردم باشد

رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با تمام توان سعی خواهیم کرد تا زیرساخت‌های فضای مجازی را در کشور گسترش دهیم.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جمع خبرنگاران افزود: تمام مردم حق استفاده از اینترنت و فضای مجازی را دارند، اما به دلیل اینکه این زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی روبرو است این امکان در حال حاضر برای همه مردم وجود ندارد.

وی گفت: هر کسی که به نوعی از فضای مجازی استفاده می‌کند باید بتواند از آن درآمد هم کسب کند.

به گزارش اقتصاددان،  حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: فضای مجازی در دولت مردمی ما حتما به شفافیت بیشتر در تمام امور و کارهای مردم کمک خواهد کرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید نقدینگی به سمت تولید بورد و به دست تولیدکننده واقعی برسد و دولت باید بر این امر فقط نظارت کند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی افزود: از ابتدای دولت مردمی؛ ثبات در بازار حاکم خواهد شد و دیگر شاهد تغییرات و تکانه های غیرقابل پیش بینی در کشور نخواهیم بود.

وی گفت: در این زمینه تلاش خواهیم کرد بخشنامه ها به حداقل برسد و فضای اقتصادی باید برای تولید کننده؛ قابل پیش بینی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: در حال حاضر قیمت ها در بازار مشخص نیست و باید تلاش کنیم تا ثبات در بازار حاکم شود.

وی در خصوص دخالت های دولت در تولید هم گفت: جایگاه دولت باید نظارتی باشد و نه دخالت در انجام امور تولیدی.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: نقدینگی در کشور باید به سمت جذابیت های تولید برود و نه به سمت خرید زمین‌ و دلار و طلا و ما تلاش خواهیم کرد تا از این فعالیت های غیرمولد جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: امروز کارخانجات ما از کمبود نقدینگی گله دارند و باید به سمتی برویم تا مدیریت خلق نقدینگی داشته باشیم و نقدینگی تبدیل به تولید شود.

وی در خصوص مدیریت توزیع اعتبارات هم گفت: برای ازدواج و مسکن باید برنامه ریزی درستی صورت بگیرد تا به همه به طور یکسان و با عدالت تسهیلات برسد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: محور اصلی دولت آینده ما؛ تحول عدالت اقتصادی است و تلاش خواهیم کرد تا آرامشی در بخش مسکن و تولید شکل بگیرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این فضای کرونایی؛ نقش صدا و سیما برای رساندن پیام کاندیداها به مردم و برعکس؛ بی بدیل بوده است و باید تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی افزود: از امکاناتی که صدا و سیما در اختیار کاندیداها و ایجاد پل ارتباطی بین مردم برقرار کرده و همچنین از رسانه‌های مجازی و اصحاب رسانه و خبرنگاران صدا و سیما تشکر می‌کنیم.

وی گفت: در این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا که کاندیداها امکان سفر به استان‌ها و شهرها را ندارند؛ نقش فضای مجازی و صدا و سیما که آگاهی بخشی صادقانه و تعیین کننده‌ای در رفع دغدغه‌های مردم دارند؛ بسیار اثر بخش است.

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....