تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 20:00
کد خبر : 87229

واکنش همتی به افزایش یارانه‌ها در دولت رئیسی

واکنش همتی به افزایش یارانه‌ها در دولت رئیسی

رییس کل اسبق بانک مرکزی گفت: در مسیر سخت حذف ارز ترجیحی کالاهای اساسی و دارو برای دولت آرزوی موفقیت می‌کنم، هر چند که با شنیدن صحبت‌های دیشب رئیس‌جمهور و نیز سایر مسئولین دست‌اندرکار طرح‌، نگرانی‌ام اضافه شد. عبدالناصر همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی در تازه‌ترین یادداشت در فضای مجازی نوشت: در مسیر سخت

رییس کل اسبق بانک مرکزی گفت: در مسیر سخت حذف ارز ترجیحی کالاهای اساسی و دارو برای دولت آرزوی موفقیت می‌کنم، هر چند که با شنیدن صحبت‌های دیشب رئیس‌جمهور و نیز سایر مسئولین دست‌اندرکار طرح‌، نگرانی‌ام اضافه شد.

عبدالناصر همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی در تازه‌ترین یادداشت در فضای مجازی نوشت: در مسیر سخت حذف ارز ترجیحی کالاهای اساسی و دارو برای دولت آرزوی موفقیت می‌کنم؛ هر چند که با شنیدن صحبت‌های دیشب رئیس‌جمهور و نیز سایر مسئولین دست‌اندرکار طرح‌، از نظر پختگی و نحوه اجرای طرح، میزان آمادگی دستگاه‌های مجری از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که در هماهنگی و شفافیت موثر است، نگرانی‌ام اضافه شد.

او اظهار کرد: تصمیم در مورد طرح مهم جراحی نحوه تامین، توزیع و قیمت کالاهای اساسی و دارو که پشتیبان معیشت و سلامت مردم است، آن هم در شرایط فعلی کشور، جای آزمون و خطا نیست.

همتی تاکید کرد: برای اجرای یک طرح جراحی ملی معیشتی بیش از گذشتن از آبروی شخصی، بایستی وجهه همت رییس‌جمهور و همکارانشان، با حداقل رساندن فشارها و خسران احتمالی بر عامه مردم باشد.

 

توییت همتی
توییت همتی

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....