تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 19:40
کد خبر : 81459

واریز یارانه نقدی جدید به مناسبت نوروز

واریز یارانه نقدی جدید به مناسبت نوروز

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: یارانه ۱۵۰ هزار تومانی برای ۱۲ میلیون سرپرست خانوار واریز می‌شود. سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: با دستور رییس جمهور ساعت ۲۴ امشب ۲۵ اسفند یارانه ۱۵۰ هزار تومانی کمک معیشت به مناسبت فرارسیدن عید نوروز به حساب بیش از ۱۲ میلیون و ۳۵۸ هزار نفر از سرپرستان

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: یارانه ۱۵۰ هزار تومانی برای ۱۲ میلیون سرپرست خانوار واریز می‌شود.

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: با دستور رییس جمهور ساعت ۲۴ امشب ۲۵ اسفند یارانه ۱۵۰ هزار تومانی کمک معیشت به مناسبت فرارسیدن عید نوروز به حساب بیش از ۱۲ میلیون و ۳۵۸ هزار نفر از سرپرستان شناسایی شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واریز می شود.
این افراد غالبا از دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کشور هستند و به هر دلیلی از سهام عدالت جا افتاده‌اند.
پیش از این وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طراحی بسته معیشتی عید خبر داده و گفته بود: موضوع این بسته را با معاون اول رئیس‌جمهوری مطرح کرده‌ایم و مردم منتظر خبرهای خوش باشند.

چه تعداد یارانه بگیر در ایران وجود دارد؟

طبق آخرین آمار موجود بیش از ۶ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۳۸۰ سرپرست خانوار در دو مرحله پرداخت تسهیلات به یارانه‌بگیران معیشتی، از تسهیلات یک میلیون تومانی بهره‌مند شده‌اند.

Loading...

طرح بازتوزیع یارانه بنزین چیست؟

رئیس ستاد هماهنگی طرح بازتوزیع یارانه بنزین تاکید کرد: نتایج اجرای طرح به ستاد اقتصادی هیات دولت ارائه خواهد شد و درباره توسعه اجرای این طرح به جزیره قشم یا سایر نقاط کشور از سوی هیات دولت تصمیم گیری می‌شود.
به حدود ۶۰ هزار نفر از ساکنان جزیره سهمیه ۲۰ لیتری تخصیص داده شده است، گفت: این میزان بنزین شامل حدود ۳۸ هزار خانوار یک نفر تا ۱۱ نفر است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....