تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 - 12:03
کد خبر : 20642

همه داروهای وارداتی در برنامه تولید قرار دارند

همه داروهای وارداتی در برنامه تولید قرار دارند

ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: همه داروهای وارداتی به کشور در برنامه تولید شرکت‌های دانش بنیان قرار دارند. سورنا ستاری، امنیت غذایی و سلامت را دو اولویت کاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد و افزود: ‌کل داروهای وارداتی و مواد موثر در تولید دارو در برنامه تولید شرکت‌های دانش

ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: همه داروهای وارداتی به کشور در برنامه تولید شرکت‌های دانش بنیان قرار دارند.

سورنا ستاری، امنیت غذایی و سلامت را دو اولویت کاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد و افزود: ‌کل داروهای وارداتی و مواد موثر در تولید دارو در برنامه تولید شرکت‌های دانش بنیان قرار دارد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور همچنین گفت: تقریباً همه داروهایی که واردات آن‌ها سالانه بالای دو میلیون دلار است، اکنون در برنامه تولید ما قرار دارد.

وی افزود: ‌تولید بسیاری از این داروها تا آخر امسال یا تا آخر این دولت به بهره برداری می‌رسد.

ستاری در ادامه با اشاره به واردات سالانه ۲۰۰ میلیون دلار انواع بذرهای کشاورزی به کشور گفت:‌ با همکاری نزدیک معاون علمی و فناوری ریاست جمهور با وزارت جهاد کشاورزی طرح‌های مهمی بویژه در تامین نهادهای کشاورزی و کودهای بایوفسفات در دست اجرا داریم که نمونه آن خط تولید بخشی از این محصولات بود که روز گذشته با دستور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تعداد شرکت‌های دانش بنیان در کشور را حدود ۵ هزار و ۴۰۰ شرکت برشمرد و افزود: ‌این شرکت‌ها سال گذشته ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فروش داشتند و به سرعت در حال رشد هستند.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....