تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 - 23:55
کد خبر : 16144

نگاه روز و بورس ؛فردا روز تقابل دوسناریو است

نگاه روز و بورس ؛فردا روز تقابل دوسناریو است

اقتصاددان: گذر بازار از روزهای پر افت و خیز مرداد همیشه دارای سابقه تاریخی بوده است ، تاثیر ارائه صورت های مالی و استحصال مالیات آن ها در تیرماه به نوعی خود را در فعالیت شرکت ها نشان می دهد، که نشانه های آن در تابلوی بازار نمایان می شود. این رخوت توأم با برخی

اقتصاددان:
گذر بازار از روزهای پر افت و خیز مرداد همیشه دارای سابقه تاریخی بوده است ، تاثیر ارائه صورت های مالی و استحصال مالیات آن ها در تیرماه به نوعی خود را در فعالیت شرکت ها نشان می دهد، که نشانه های آن در تابلوی بازار نمایان می شود. این رخوت توأم با برخی تصمیم های لحظه ای و متناقض توسط مسئولان اقتصادی مخصوصاً مدیران بازار بورس شده است.
در حال حاضر دوسناریو را می‌توان برای روزهای پیش روی بازار متصور شد. با توجه به رخوت بازار در مرداد ماه و از طرفی مقارن شدن آن با ماه های محرم و صفر که رونق بازارهای موازی را کمرنگ می کند اپیدمی آن بازار سرمایه را بی بهره نمی گذارد .می توان احتمال داد بر اساس روند های فیبوناچی آخرین پله مقاومت آن نیز فرو بریزد و شاخص به یک میلیون و ۶۵۰ ریزش کند. تا گپ ساخته شده را از نو بسازد. سناریوی دوم بیانگر صعود بازار بر اساس سیگنال ها و اصلاح آنها در طول هفته گذشته می باشد بازگردانده شدن بازار به روند زمانی معاملات سابق یعنی هشت و نیم تا دوازده و نیم و همچنین افزایش اعتبار کارگزاری ها از ۱۰ درصد به ۲۰ درصد و تصویب عرضه دارا دوم فاکتور های سناریو دوم هستند که در برابر سناریوی اول صف کشیده اند.
فردا روز تقابل این دو سناریو است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....